"Di negeri orang jangan lupa diri," kata aku kepada dia di KLIA. Dia akan terbang ke Australia.
"Kalau orang lupa diri nanti, orang tengok MyKad," kata dia loyar buruk.
Pap! Aku ketuk kepala dia dengan majalah yang aku pegang.
"Orang serius ni."
"Baik Pak Ngah."
Rabu, Disember 24, 2008
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
105 BIKE CULTURE YALA
Bike Culture Yala, Thailand berlangsung pada 7 hingga 9 Ogos 2026. Aku bertolak dari Johor dengan kereta, membawa basikal menuju ke Kelantan...
-
Terbaca la dalam Metro tentang satu blogger: "Ketika itu saya menjadi peserta akhir untuk rancangan Fear Factor Malaysia pada 2005...
-
Aku mahu meracau-racau pun bukan ada yang mahu dengar. Semua sudah ke sekolah dan ke tempat kerja. Aku masih terlantar, terdampar atas sofa ...
-
Pelancaran Buku Blog. 9 pagi - 5 petang. 1 April 2006*. Sabtu. Gerai 33. Laman Seni Kuala Lumpur . KLIK SINI >> MAKLUMAT TENTATIF ...
10 ulasan:
olohh!
ayah selalu pesan macam tuh.
Dia pegi sana ambik kursus nak jadi lawyer ke?
kau di oversea dulu lupa diri tak tok? he he..
err...tok dh nk fly oversea ker?
... nasib baik ada majalah je kat tangan tok. buat nya ada spanar ke. hehehe...
tok... thanks sebab datang tegur saya ye (maskara-balak malaya). rasa macam mimpi, rasa macam jumpa selebriti. hehehe...
Majalah tu tahap Ujang ke tahap majalah Saji...klu Saji tu sakit wooo...
lutut ada pakai lutut laa...baru ingat sampai bila bila..
sicarangkulina: bukan macam dah. tok MEMANG selebriti. :)
kalau dia bawak mykad, memang buleh ingat. kalau tertinggal???
lu kasi tinggal tanda sket patutnya, mmg dia tak lupa diri punya lah
hey tok harimau.
i'll link u..
nice blog :DD
menarik :)
Catat Ulasan