Lima benda bodoh yang gua tak buat.
1. Pakai overall jeans macam petani Amerika Syarikat.
2. Membiarkan seluar kaki panjang hingga ke bawah tumit kasut. Masuk tandas habis kena najis seluar tu.
3. Pakai seluar londeh bagi menayangkan boxer berjenama.
4. Membiarkan sejemput rambut panjang macam ada ekor tikus.
5. Pakai seluar londeh hingga menayangkan cleavage bontot. Gua teringin ambil kemuncup dan selitkan di situ.
Setiap zaman ada busana gilanya. Ini giliran mereka. Tapi gua pernah gila pakai nike pump high cut gi bandar. Besar siak kasut tu. Rasa macam kaki transformer.
Sabtu, April 10, 2010
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
105 BIKE CULTURE YALA
Bike Culture Yala, Thailand berlangsung pada 7 hingga 9 Ogos 2026. Aku bertolak dari Johor dengan kereta, membawa basikal menuju ke Kelantan...
-
Terbaca la dalam Metro tentang satu blogger: "Ketika itu saya menjadi peserta akhir untuk rancangan Fear Factor Malaysia pada 2005...
-
Aku mahu meracau-racau pun bukan ada yang mahu dengar. Semua sudah ke sekolah dan ke tempat kerja. Aku masih terlantar, terdampar atas sofa ...
-
Pelancaran Buku Blog. 9 pagi - 5 petang. 1 April 2006*. Sabtu. Gerai 33. Laman Seni Kuala Lumpur . KLIK SINI >> MAKLUMAT TENTATIF ...
6 ulasan:
bosan..cari la topik menghiburkan sket
Wang Mudah,
Lu mmg palat. Gi niaga tempat lain boleh.
hahaha~
gua nak tau pulak 5 perkara paling cerdik lu pernah buat bai. gua ingat-ingat tak secerdik mana perkara cerdik tu. keh keh keh..
pakai kasut carefree la kalau beran tok..haha. rare woo..
ha ha ha
Catat Ulasan