Pagi tadi, dalam perjalanan ke pejabat, kasut aku tercabut tapak. Kasut buruk lagi kodi, begitulah.
Kalaulah aku ini wanita, sudah tentu ada dua tiga pasang kasut spare dalam kereta. Boleh tukar segera.
Tetapi aku ini lelaki. Aku pakai selipar surau buat sementara waktu. Esok aku pulangkan.
Selasa, Ogos 09, 2011
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
105 BIKE CULTURE YALA
Bike Culture Yala, Thailand berlangsung pada 7 hingga 9 Ogos 2026. Aku bertolak dari Johor dengan kereta, membawa basikal menuju ke Kelantan...
-
Terbaca la dalam Metro tentang satu blogger: "Ketika itu saya menjadi peserta akhir untuk rancangan Fear Factor Malaysia pada 2005...
-
Aku mahu meracau-racau pun bukan ada yang mahu dengar. Semua sudah ke sekolah dan ke tempat kerja. Aku masih terlantar, terdampar atas sofa ...
-
8 Ogos 2025. Tahun ini Gleywak Bikecamp 2.0 diadakan di Ulu Kasar, Terengganu. Kenapa tempat ini dipanggil Ulu Kasar? Sekali pandang, tempat...
5 ulasan:
penting ni kasut dok dalam but ketaa...
tok,,tok pakai selipar jepun yang depan dia kena potong tu ke...kekeke
pun boleh~
tok, jangan lupa plak nak pulangkan...
alhamdulillah...rajin tok singgah surau!
Catat Ulasan