Isnin, Disember 05, 2011
Festival Dokumentari Malaysia 2011
Hari ni gua dapat email dari wakil FINAS, menjemput gua ke Festival Dokumentari Malaysia 2011. Memang dasar IT kerajaan diamalkan. Paperless.
Apa yang peliknya adalah kad jemputan diberi dalam format .doc (Mircosoft Word).
Diorang nak suruh gua edit ke apa?
Berikut gua panjangkan isi kandungam majlis.
Tayangan Filem Dokumentari
Sempena Festival Dokumentari Malaysia 2011
6 hingga 10 Disember 2011
2.30 petang – 9.30 malam
Pawagam Mini P.Ramlee, FINAS
Simposium Antarabangsa
10 Disember 2011
9.00 pagi – 6 petang
Conference Hall 3,
Kuala Lumpur Convention Centre
11 & 12 Disember 2011
9.00 pagi – 6 petang
Plenary Theatre,
Kuala Lumpur Convention Centre
Segala soalan tentang majlis, hubungi: 03 – 4104 1385 / 1327 Cik Azura/ En. Ahmad Faizal (kehadiran)
Jika anda berminat untuk dapat dana bikin dokumentari, lawat web ini: Crossing Borders - The Eurasia-Pacific Documentary Training
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
105 BIKE CULTURE YALA
Bike Culture Yala, Thailand berlangsung pada 7 hingga 9 Ogos 2026. Aku bertolak dari Johor dengan kereta, membawa basikal menuju ke Kelantan...
-
Terbaca la dalam Metro tentang satu blogger: "Ketika itu saya menjadi peserta akhir untuk rancangan Fear Factor Malaysia pada 2005...
-
Aku mahu meracau-racau pun bukan ada yang mahu dengar. Semua sudah ke sekolah dan ke tempat kerja. Aku masih terlantar, terdampar atas sofa ...
-
Pelancaran Buku Blog. 9 pagi - 5 petang. 1 April 2006*. Sabtu. Gerai 33. Laman Seni Kuala Lumpur . KLIK SINI >> MAKLUMAT TENTATIF ...

3 ulasan:
dia tak belajar lagi save to PDF
done.. please follow my new blog. i need some support from u all.
http://jatuhbangku.blogspot.com/
tq
Catat Ulasan