Ahad, Februari 19, 2023

056 CABARAN TASIK MACHAP


Aku bandingan prestasi aku di Fun Ride Cabaran Tasik Machap 2022 vs 2023. Catatan 2023 lebih baik kerana kaki tidak krem walaupun tanda-tanda awal krem itu sudah ada.

Aku berjaya tamatkan Fun Ride lebih awal dari 2022, dan sempat bilas basikal dengan air bomba. Tahun lepas, bomba sudah balik baru aku sampai.

Hari itu aku pakai baju basikal ketat serba berdiri. Aku tengok foto aku, kurang manis.

Soalan untuk wanita: Jika seseorang menegur susu mu menonjol, perlukah kau nyatakan kebenaran bahawa ianya hanya span ilusi?

Soalan untuk persepeda ketat: Jika seseorang menegur bebird mu salah parking, perlukah kau berterus terang ianya hanya span alas agar kelengkang tak melecet?

Hadiah lucky draw utama Cabaran Tasik Machap fun ride 2023 ialah sebiji motor Modenas. Nombor naik 026. Nombor aku 025. Sipi! Tiada ong! 

Pulang dengan kaki sengal-sengal bergaduh dengan bukit. Pun begitu, malam itu aku masih tidur tersenyum. Puas kayuh.



Tiada ulasan:

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...