Isnin, Disember 13, 2010

NGETOP 10 UNTUK 2010

  1. Wayang Melayu: Hantu Kak Limah Balik Rumah
  2. Wayang Omputeh: Inception
  3. Animasi Paling Best: Toy Story 3
  4. Projek Wayang: KL 48 Hour Film Project
  5. Benda paling cekik darah: iPhone 4
  6. Benda paling rare beli: Basikal Terpakai Jepun
  7. Benda paling rare jual: Majalah  Fantasi - Creative Enterprise (Hujung 80 'an)
  8. Buku: Horror by Brigid Cherry (2009)
  9. Kasut Basketball: Adidas G08273 Attack Feather
  10. Majalah Bulanan:  Popcorn (Comic Art Magazine by Gempak)

Kalau kalian buat senarai ngetop 10 kalian sendiri, tinggalkan link di ruang komen. Tok nak baca.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak buat. Nak baca tok punya senarai ngetop je. :p

Tanpa Nama berkata...

oh xde senarai ngetop la. tp no 5 tuh, selain paling cekik darah, paling overrated jugak

basikal berkata...

ngetop tu tok..hehe

basikal berkata...

ngetop tu tok..hehe

Zafira berkata...

Apesal saya baru terperasan entri ni? Menarik juga senarai Tok ni. Haha.

Best ke Tok Toy Story 3? Saya rasa macam tak best pulak. Tapi saya setuju dengan kasut baseball Adidas tu though saya lebih suka Nike. Eheh. Selera masing-masing kan Tok. =]

69 Hujan dan Lumpur

Main MTB ni seronok tapi kena berani kotor kerana lumpur dan tahi lembu. Lebih-lebih lagi jika kau main di musim hujan. Masa aku main di kaw...