Selasa, Oktober 31, 2006

BERAK MERATA-RATA

Mat Karaoke: Orang berak merata-rata dalam rumah Datuk Z.

Aku: Ya ka?

Mat Karaoke: Ya la. Ada yang berak kat atas. Ada yang berak kat bawah. Ada yang lepas kat depan. Ada yang lepas kat belakang.

Aku: Ya ka? Pengotornya.

Mat Karaoke: Rumah Datuk Z besar. Ada tandas kat atas. Ada tandas kat bawah. Kat depan. Kat belakang.

Aku: Oh itu maksud kau. Besar itu relatif. Kalau dibandingkan dengan liang kubur memang la rumah ni besar.

15 ulasan:

sinaganaga berkata...

Tau le rumah kau besarrrr! Errr... berapa? 500K?

Mr PenyuBiru berkata...

hmmm...sejak pindah umah baru nih,tok asyik citer pasal umah jer.maklum lah orang baru pindah umah.hehe..

Lan Rambai berkata...

chehh.. nak bagtau rumau dia besor rupanya haha

Nizam Rusli berkata...

dengan gugurnya Datuk Z dalam MPK, akan selesai masalahkah?

Mazudi berkata...

Huh. Banyak betul tempat berak rumah besar ni eek.

Kalau dulu nak berak orang lari gi belakang rumah, sekarang berlari naik atas rumah, merata rata pulak tu.

BooK berkata...

ntah apa-apa. tu baru sorang. yang lain tak tau lagi tu.

el-Maaniq berkata...

UMNO Pelabuhan Kelang minta rayuan supaya kekalkan Dato' Z dalam MPK.

Yang minta kekal tu terhutang budi atau memang bangang?

.:HalogamoRa:. berkata...

eh tok, takan cite je...jemput la kengkawan ke rumah baru x wat hse warming party ke.

blackpurple berkata...

Kat menara dia tu pun ada tandas jugak ke tok..? ehehe

dugongsenyum berkata...

melampau aaa kat menara pun ada jamban keh keh keh

esis berkata...

rumah tok ada iras2 umah datuk z.?

dugongsenyum berkata...

toilet dalam rumah dah koman sangat. tok letak telaga tengah rumah aaa boleh aku menumpang mandi nanti ekekekeke

kingbinjai berkata...

oooo oooo

Seniman Jalanan berkata...

seminggu aku kat johor, dah pindah umah trus tak nak ajak dtg umah lagi dah...

colourful chicken berkata...

rumah besar harta pun besar ye tak???

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin