Rabu, Februari 16, 2011

SELUAR BERLUBANG


Gua memandang cermin. Pusing kiri sikit. Pusing kanan sikit. Gua bersiap kemas untuk ke pejabat. Afimon memerhatikan sahaja dari belakang. Dia pakai baju Ben 10 dan jeans. Di belakangnya ada beg Ultraman.

"Seluar papa berlubang."

Gua toleh ke belakang melihat punggung mencari lubang, "Tak ada pun lubang."

"Kalau seluar tak lubang, macam mana nak masuk kaki. Hi hi hi!"

Ceh! Apa la yang diajar di taska sehingga Afimon buat lawak poyo begini. Ke memang dah dalam genetik?

12 ulasan:

Bro Framestone berkata...

rasanya berpunca dari genetik.. confirm

saya kunci jawapan ini

klik link nie untuk ke
BroFramestone Blog

afrohead berkata...

ke memang tok rimau dah terkena. ekeke

a-minda kronik berkata...

afimon satu - tok rimau sifar..
hahahahaha

StingRay berkata...

cenggitu je kena bungkus dengan budak-budak?

haha...

Aku berkata...

Tok, kalau aku pun boleh gelabah jadinya...

Zie berkata...

hahah..comel..kecik2 dah pandai..hikhik..genetik kah??kikiki

k.e.r.i. berkata...

HAHAHAHAHAHA.
gua hanya mampu gelak.

8d7adf9c-3a3c-11e0-848c-000f20980440 berkata...

he really looks a lot like u.

VFN berkata...

Anak Bapak ;)

tentangseseorang berkata...

ahahaha....
aku saspek genetik.

Mat Jan berkata...

like

Siti Zafira berkata...

Haha.. Kenapa Afimon cool sangat ni?

Well, kalau cakap jujur, nanti takut Tok kecik hati. Jadi saya diam-diam ubi berisi jelah. :|

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin