Sabtu, September 09, 2006

NAK PI MANO TU JANG?



Entri ini kekal di sini higga hari kejadian. Entri terbaru, di bawah.

17 ulasan:

Tok Rimau berkata...

Menjemput semua pembaca dan penulis blog dari Geng Jurnal dan bukan Geng Jurnal, lelaki dan wanita, kanak-kanak dan dewasa untuk memeriahkan majlis. Memetik kata-kata Presiden Geng Jurnal, Saudara Dugong, "Siapa tidak pergi mak dia hitam."

cheechuq berkata...

Tok!! Datuk Shaziman kata pengendali blog nie 'penembak curi'??!! kutuk2 kerajaan dengan guna nama samaran?? betui kaaa??? org yg bagi komen tu mcm dah kener tembak jer..!! :P

Tok Rimau berkata...

Pengendali blog sayang kerajaan. Itu pasal mereka menegur.

rasso berkata...

Nak gi....

BooK berkata...

dulu.
el ajak aku pi melantit. kat subang. aku jawab. jauh tu bang.
aku kat negri sembilan ni.

sekarang.
korang pi pd. pi negri sembilan. pi negri aku.
aku tetap terpaksa jawab jauh.

dan aku terase nak mencarut...

Sally berkata...

earn money - health insurance - debt consolidation - tramadol cool blog :)

chech_mak berkata...

Dokek yo 'ngan Ghombau. Buleh la ese jongah kojap. Jumpo tok sambil makan angin 'ngan suami.

Kek mano 'exactly' lokasi eh tok? Tolok Komang tu panjang jugak.

Sandra White berkata...

phentermine - health insurance - debt consolidation - home equity loans Nice comment.. I ll come back for sure :]

Tok Rimau berkata...

Cheh,
Tok pun tak biaso tompat ni. Ado rezeki jumpo la kito.

Sally berkata...

Buy Phentermine and Valium online. Lowest Price. Phentermine - Valium

Sandra White berkata...

phentermine - health insurance - debt consolidation - home equity loans Nice comment.. I ll come back for sure :]

Dhani berkata...

tok. saya dah baca tulisan MATINYA SEORANG BLOGGER kat majalah. saya ada promote majalah tulisan tok tu kat blog saya.hehe.:)

dingin berkata...

kenapa harus sama?

hhihihihi

dingin berkata...

kenapa harus sama?

hhihihihi

chot berkata...

adakah tok kerja dibidang pengiklanan?

.:HalogamoRa:. berkata...

pasti happening....ye pastikan TOK!

Ku Keng berkata...

Tok,

Selamat beribadah dalam bulan Ramadhan ya!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin