Rabu, Julai 18, 2007

PASIR MAS

Dalam satu sesi suaikenal kumpulan.
Gadis: Saya berasal dari Pasir Mas, Kelantan.
Pemuda: Tak nampak macam dari Pasir Mas pun?!
Gadis: !@#$%^&!


..................
PS:
!@#$%^&! bukan loghat Kelantan.

20 ulasan:

Nizam Rusli berkata...

agaknya kalau dari alor gajah, rupanya macam mana?

Pa'chik berkata...

!@#$%^&!= terkejut atau pagar.. duit beberapa persen naik, dan terkejut lalu mati...

gemala berkata...

Org Pasir Mas biasanya cun-cun belaka


-saya bukan org pasir mas, jadi saya kurang cun (penaakulan mantik)--

rasso berkata...

!@#$%^&!

hahahaha

kemat berkata...

orang pasir mas..jalan salor..memang cun abiss...

artisticklytouch berkata...

kejam sungguh statement itu!!

The Boss berkata...

macamana nak nampak macam pasir mas

blackpurple berkata...

Orang Pasir Mas ada chop ke?

.:HalogAmora:. berkata...

ORG dr pasir mas ada cop ka?

DeanSham berkata...

awek tu mesti tertekan hidup di pasir mas, menjadi golongan minoriti.

cheura berkata...

Perempuan Kelantan biasanya akan cakap bahasa 'luar' kalau luar dari negeri. Orang lelakinya aje yang loghat pekat tak boleh nak adjust.

Orang Pasir Mas cun-cun ke? Ada contoh tak?

Roti Kacang Merah berkata...

Jahat!

Shaz.One berkata...

slalu nyer orang pasir mmg cantik kalo pompuan .. hensem kalo lelaki .. tapi tak der laa semer.. sbb asal silah tok nenek dorang dari timur tgh kawen ngan orang tempatan (melayu siam) .. lawa tu subjektif . wallahualam.

dark angel berkata...

orang pasir mas biasanay kerek dan berlagak ayu walhal selekeh dan berkematu

abi berkata...

orang pasir gudang lagu mana?
ada rupa macam gudang?

ICeSoul berkata...

tu taktik orat no #089 dalam "Kitab Mengorat untuk N00bies dan Pria Teruna" .. hehehe

blue_cherry berkata...

saya dari kl..
Kata orang, tak macam kl pun.. macam penang mai gak.. ha ha

zazu berkata...

tok rimau ni lecturer subjek uhb3012 yek??

d'arkampo berkata...

Kalau di Kelantan...legendanya, orang Pasir Mas lawa-lawa.Ceritanya, kacukan Siam.

Kalau di Terengganu...lagendanya, orang Pulau Rusa lawa-lawa.Ceritanya, kacukan Arab.

Kalau di Kuala Lumpur...lagendanya, orang di Bukit Bintang lawa-lawa.Maklumlah..import terus dari Uzbekistan.

he he he..

denai berkata...

Po, kelas lah

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin