Rabu, April 06, 2011

SATU MALAYSIA


Seorang Melayu berdiri di depan gerai DVD di pasar malam.

"DVD Hantu Kak Limah Balik Rumah Mamat Khalid ada ka?" tanya Melayu itu.

"Belum sampai lagi," jawab tauke DVD.

"Kalau lu tak jual itu DVD minggu depan, lebih baik lu berhenti jadi Cina."

"Okay la kawan. Minggu depan gua bawak. Kalau lu tak beli, lebih baik lu berhenti jadi Melayu."

"Okay. Gua ciao dulu. Jumpa minggu depan"

...
Dari mana datangnya entri ini? Akan datang gua cerita asal usul entri ini.

7 ulasan:

Mr PenyuBiru berkata...

haha.. dua-dua taknak kalah..

ay_yusof berkata...

Macam dah pernah baca je entri ni. Tapi tajuk DVD nya lain.

lavender harum wangi berkata...

india takde. belum satu malaysia lagi ni~ haha.

Redup Pemikiran berkata...

yang tangkap dua dua tu nanti polis India la..

Bukan Sepet berkata...

aduh, redup pemikiran sudah kebas idea gua. sikit lambat!

bujal X berkata...

sungguh benar~~he~~

kepollica berkata...

DVD punya hal pun nak gaduh. Kasi buang itu taik sudahlah Achi...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin