Rabu, Disember 26, 2007

HARIMAU EDUCATED

Ini hari pertama dari saki-baki usia aku.

Rimau ini masuk sarkas lagi. Belajar loncat dari kerusi ke kerusi apabila cemeti dilibas. Juga, belajar terbang melalui gelung berapi. Cool eh?!

Nanti aku dah jinak, ekor sudah putus, aku keluar la dari sarkas ini.

Blog of the day:
John Hafiz: Lelaki ini yang mencintai (dirinya sendiri).

16 ulasan:

DeanSham berkata...

Sarkis ni Sarkis dah jinak ke belum?

dugongsenyum berkata...

sarkis kat kg. pinang sebatang? HAHA

rasso berkata...

Rimau jangan nakal...

Lompat betul-betul...

Dush! (cemeti)

ayobkelubi berkata...

selamat belajar benda baru....aumm!

blackpurple @ jowopinter berkata...

Hari itu ada juga tengok Sarkas Di Raja London, tapi tak ada harimau...

waterlily berkata...

Bela kucing dan bela harimau mana mahal :D mahal!!!(baca - berisiko tinggi untuk dibunuh dan membunuh.
Ceh..entah apa2 yang kak Lily komen nih :)

sinaganaga berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sinaganaga berkata...

Baik-baik jadi harimau sarkis. Jangan kau 'rembat' pucuk2 rebung muda tu pulak weh. Ha ha. Yelah, rebung2 muda tu mana retinya 'permainan' orang dewasa, kan kan kan. Ha ha.

kamalariffin berkata...

tok... harimau walau dimana letaknya dan apa jadi akan dia tetap lekat belangnya

Op berkata...

tv di pagi raya sekarang dah tak ada sarkas.

frust betul.

amyz! berkata...

boleh pergi kelas sama2 ke? hahaha. :-p

publicma berkata...

Jawatan apa tok pegang?
Paper tok ada disini.

amirahsyuhada berkata...

rimau dah tua, dok sangkar je..hehe.Tak pun kerja orientated yang muda2 ..huhu.

memori_berterbangan berkata...

Hehehe....janganlah berjinak dan dijinakkan.. :D

ChikaDior berkata...

show nya bila?
teringin jugak tgk harimau berlari dlm guni, bawak bola dalam sudu dan mengejar-ngejar bola.

ROAR!

johnhafiz berkata...

Thank You.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin