Khamis, Disember 06, 2007

RALAT



Sebelum baca entri ini, kalian ambil satu beg plastik.

Beli Berita Harian, 6 Disember 2007. Khamis. Rujuk mukasurat B15.

Kalian akan lihat satu foto dengan caption "MEMBERI SOKONGAN: Khalayak lelaki antara yang memberi sokongan pada Maskara V."*

Silap ayat tu.

Opee, Jigo dan Dugong pasti setuju dengan aku. Mereka pun turut duduk bersila bersama lelaki botak berbaju bintang dalam foto itu.

Caption yang sepatutnya: "MEMBERI SOKONGAN: Khalayak lelaki KACAK antara yang memberi sokongan pada Maskara V"

Selepas baca entri ini, sila muntah ke dalam beg plastik tadi.







LAWATAN SAMBIL BELAJAR
1. Blog of the day: Hilang Punca oleh PipiYapong.

2. "I am enclosing two tickets to the first night of my new play, bring a friend... if you have one." George Bernard Shaw to Winston Churchill. More Insults with Class.

3. Kalau ada masa terluang, pergilah ke Rantai Art Event.

14 ulasan:

dugongsenyum berkata...

Kita. Hensem. Alangkah.


Haha

amyz! berkata...

*muka biru tahan muntah*

ChikaDior berkata...

besarnya bintangggg!

rasso berkata...

Ngapa saya tak ada dalam gambar tu.


alahai

blackpurple @ jowopinter berkata...

Ha ha ha. Bukan nak termuntah lagi dah tok, nak terberak pun ada ni!

Tok Rimau berkata...

Dugong,
Tapi saya hensem. Hah hah!

Amyz,
Makan pil tahan muntah.

Chika Baby,
Superstar. Bitangnya mesti besar.

Rasso,
Tidak semua orang fotogedik macam kami. Alahai.

Tok Rimau berkata...

Black,
Jangan berakdalam beg plastik Tak manis dipandang orang.

J!MMY berkata...

nasib baik ada plastic, kalau tak.. tak sempat dah.

sinaganaga berkata...

Tolong tambah sikit lagi caption tu boleh?

'SINAGANAGA dan VOIVIN (tiada dalam gambar)'

dugongsenyum berkata...

tambah lagi caption;

"Ini sepatutnya gambar Abdullahjones."


hahahaha

Mohamad Yusof berkata...

hahaha...

Mazudi berkata...

Ooo.. ok.
Menyesal aku tak ikut arahan yang mula mula suruh ambil beg plastik tu.
~mazudi.com~

Aqil Dot Com berkata...

kesian kat wanita-wanita lain..
tak dapat masuk paper..
paper memang sexist ah....
hahahahha

Pegawai Khalwat berkata...

lamanya tak singgah ke sini. dah bersalin kulit rupanya.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin