Isnin, Mei 31, 2010

LAPORAN LALU LINTAS

Johor Bahru. Awas dengan persimpangan Bandar Baru Uda - Danga Bay. Kat situ sekarang ada projek naik taraf bikin jabatan bengkok. Ada lencongan. Justeru, jalan dari arah Tampoi ke Johor Bahru memang sesak tengkuk botol tidak ingat. Maklum la 3 lane jadi 1 lane. Bau dari kilang biskut Danone kat BBU pun tidak boleh sejukkan hati yang marah tersangkut kat sesak ni. Kalau hujan dan pantai Lido air pasang, kesesakan bertambah teruk sebab banjir kilat cecah dua kaki dalam. Divider plastik pun boleh hanyut. Jalan yang 1 lane tadi bertukar ke setengah lane. Parah.

Gua memang ada simpan jet ski dalam bonet. Tidak la risau sangat.

4 ulasan:

Nizam Rusli berkata...

terima kasih atas info. laluan aku tu..

rasso berkata...

so nak gi dating kene naik bas lah... sangkut-sangkut pun tak risau... bas tinggi sikit... kalo hanyot leh hanyot ramai-ramai... huh~

fadli berkata...

yg tukang komen no 2 tu mcm ade pengalaman je tok? hahaha

sitinurulhawa berkata...

tak de pilihan lain. hari terpaksa redah gak jam ni

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin