Rabu, Julai 28, 2010

Asian Bloggers and Social Media Conference 2010 Fails


Hari ini pakar-pakar Social Media akan bersidang di Asian Bloggers and Social Media Conference.

Saya dapat tahu tentang persidangan ini ketika menonton berita di TV. Itupun sebab ternampak teks ala sarikata di Bernama TV. Bukan berita penuhnya.

Lalu, saya google mencari laman web berkaitan. Persidangan ini ada blog yang pengikutnya hanya 16 orang dan laman Facebook dengan hanya 277 Likes.

Walaupun pakar-pakar yang bakal bercakap itu gah dan sokongan tajaan yang besar, persidangan tentang Social Media ini saya anggap gagal. Apa tidaknya, persidangan ini gagal hadir dengan mantap dalam blogspera dan Facebook.

4 ulasan:

Unknown berkata...

gua setuju, faillah

landaklaut berkata...

tu lah. gagal big time. funny thing is bila baca malay mail, sikit pun tak sebut kat mana conference ni diadakan. adehh~

Kash berkata...

Kelakar betul lah bila saya terbaca pasal ini, biler kiter kater kan event, orang harus hadir ker event itu untuk pastikan event itu berjaya bukan nyer tengok tentang nilai promosi di blogspera dan facebook. Jika and berfikiran sedemikian, ini bermakna anda cakap tak serupa bikin or "poyo", anyway saya telah hadir dan mengikut penilaian saya event ini telah mendtgkan banyak kebaikan kepada yang hadir dan jumlah yang hadir lebih kurang 500 org pada kedua-dua hari nya menunjukkan bahawa event in berjaya. Lebih dari itu banyak yg telah berkongsi laporan yg baik mengenai event tersebut. Jika anda cari di dlm google tentang event ini, anda akan dpt 1,810,000 results (0.09 seconds). Sebelum anda berikan pendapat wahai tokrimau dan yg lain2, buat penilaian yg sebenar dan jangan serkap jarang jer. Tak baik buat fitnah ni... buat malu jer nanti ;)

Tok Rimau berkata...

:-) Hi hi hi... still gathering proof that the event was doing okay eh?

69 Hujan dan Lumpur

Main MTB ni seronok tapi kena berani kotor kerana lumpur dan tahi lembu. Lebih-lebih lagi jika kau main di musim hujan. Masa aku main di kaw...