Khamis, Julai 15, 2010

ON THE WAY


Orang kita memang gagal bab tepati masa. Semua rasa macam rock star. Semua rasa macam menteri. Semua mahu orang tunggu dia. Macam sial. Kita juga la yang terhegeh-hegeh cari dia.

Gua angkat henpon dan terus dial nombor  dia dan tanya, "Hoi! Dah 30 minit lewat ni. Lu kat mana?"
Mangkuk tu jawab, "Gua on the way ni. Dah dekat nak sampai ni."

Nak tipu tu patut-patut la.

"Bangkai, lu jangan nak kelentong! Gua call nombor rumah lu ni."
"Alamak! Kantoi!"

8 ulasan:

fndrocka berkata...

kalau dah kantoi gitu,,memang ayat dah takleh nak pusing mana,.kahkahkah

nizamsani berkata...

nombor rumah sekarang boleh bergerak juga.

Pegawai Khalwat berkata...

Aku ada member kalau call bila masa pun ada atas jambatan.

landaklaut berkata...

hahahaha!! kantoi big time. mungkin dia guna sistem telepati. kelip2 mata je, tiba2 dah sampai destinasi.

seniman jalanan berkata...

lu memang pandai pasang perangkap.

cikgadis konfiuss berkata...

hahaha otw?
lawak!


ceh...sudahlah lmbat! menipu lagi! heh!

Fontonk berkata...

on the way. hahah
kantoi bodo je

Fontonk berkata...

on the way. hahah
kantoi bodo je

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin