Selasa, Julai 12, 2011

KUTU


Nett: Tumpang tanya. Kenapa digondolkan kepala Afimon?

Gua: Cikgu dia kata rambut dia ada kutu. Cikgu dia dah sikatkan dan dapat banyak mak kutu. Masih banyak telur kutu atas rambut dia.

Nett: Lantas?

Gua: Botakkan je senang.

Nett: Tumpang tanya lagi.

Gua: Apa dia?

Nett: Tok pun botak sebab rambut Tok banyak kutu ya?

Gua: Cheh!


10 ulasan:

lara_nur berkata...

cute & sexy.

ENCIK TIKUS berkata...

haha funny dan bernada #sarcasm

berkata...

Afimon dapat kutu dari PerseKUTUan BPHKL ke? LOL

VFN berkata...

org tua ada kutu?
miahahahaaa

SynicalMind berkata...

pertanyaan yang penuh berhemah betul si nett ni, aku memang tak jadi marah walaupun dah lebih 10 tahun rambut aku tak pernah lebih daripada suku inci panjang. ada kutu? takde. sebab kencing malam? kecik-kecik dulu la...

ay_yusof berkata...

Hi hi. Comel je. Sekali pandang rupa Upin dan Ipin. Kehkehkeh.



Do i have to mention that bald guys look sexy to me?

lavender harum wangi berkata...

lulz~ penternak kutu berjaya. nak beli kutu sebakul boleh? keh3..

MushroomCute@Mariea berkata...

Hehehhe

NM02 berkata...

singgah follow sini. kalu sudi jom follow ai plak

Amy Z! berkata...

saya suka entri ini. :)

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin