Selasa, Mac 06, 2012

TWTUPJOHOR DIPOLITIKKAN



Gua memang ada terlibat sipi-sipi dengan program TwtUpJohor ni. Gua jadi kurator tayangan filem pendek. Sepanjang yang gua tahu, tidak pernah ada cerita pasal kempen tarik pengundi dalam TwtUpJohor ni. Tup-tup keluar dalam surat khabar TwtUp nak tarik undi.WTF!

Kepada gua, tiada objektif politik langsung. TwtUpJohor ni adalah program ramah mesra antara kenalan-kenalan Twitter. Selebihnya selingan hidup. Pengisian masa. Noktah.

9 ulasan:

SM berkata...

macam g*mpang!

mankunang berkata...

hahaahh...ni sapa punya statment ni...kalu betul, betul la, kalu bukan dibetulkan la...
gua kekadang lagi suka buat kerja gerrila jek...nanti kena politik mcm ni hahahah
hoi buat maskara kat kat johor la woi...
mankunang

mankunang berkata...

hahaahh...ni sapa punya statment ni...kalu betul, betul la, kalu bukan dibetulkan la...
gua kekadang lagi suka buat kerja gerrila jek...nanti kena politik mcm ni hahahah
hoi buat maskara kat kat johor la woi...
mankunang

mankunang berkata...

hahaahh...ni sapa punya statment ni...kalu betul, betul la, kalu bukan dibetulkan la...
gua kekadang lagi suka buat kerja gerrila jek...nanti kena politik mcm ni hahahah
hoi buat maskara kat kat johor la woi...
mankunang

arianna adrianna berkata...

tok hantar la email kat BH & thestar, suruh diorg betulkan balik ulasan tuh.

Laserquest berkata...

Agaknya wartawan sekarang kerjanya memang nak mengapi api kan orang je ya.

very shallow minded.they're suppose to find news not just jump into silly conclusion.

Aku berkata...

errr.... too silliy to make a conclusion perhaps? hahaha

nizamsani berkata...

ada main iklan mari mengundi tak, masa tayangan filem pendek tu tok? haha.

BuRuuj berkata...

cerita kat tempat keje sy lg sedih..skrg smpai tahap bawa ke mahkamah..

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin