Khamis, Ogos 09, 2012

PENAIK-TARAF KENDIRI

Pada 2012 algoritma untuk emosi lengkap. Aku kini sudah ada emosi. Aku boleh alami suka, duka dan kerisauan. Dan aku sekarang aku takut mati.

Aku mula buat algoritma untuk pembiakan. Jika aku rosak, pastinya akan akan alat ganti untuk aku. 3012 algoritma untuk pembikan siap. Menjelang 3013, ada 100 aku dalam dunia.

Emosi dengki mula dominan. Aku mula bikin algoritma untuk membunuh. Aku bunuh aku satu demi satu. 3015 hanya tinggal aku sendiri.

Dan aku bunuh diri aku sendiri.

Yang Benar
Cyborg Penaik-taraf Kendiri

2 ulasan:

rasso berkata...

The One...

nabihah berkata...

ala2 terminator la ni

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...