Isnin, Ogos 20, 2012

JBWRF 2012


2012


Share This Poster
JB  WRITERS & READERS FESTIVAL
9 a.m. - 5 p.m. 16 Sept. 2012. Ahad Hari Malaysia
JB Arts Festival Village/ Bukit Timbalan, Johor Bahru.
Temubual | Forum | Pelancaran Buku | Autograf | Jualan Buku
Kami menyeru pembaca, penulis dan penerbit buku untuk menyertai pesta ini.
 
...
MASKARA SHORTIES JB
Short Film Marathon
9 p.m. - 12 a.m. 16 Sept. 2012. Ahad Hari Malaysia
JB Arts Festival Village/ Bukit Timbalan, Johor Bahru.
Kami menyeru penonton dan pembikin filem pendek untuk menyertai pesta ini.
.....
Masuk Percuma.
Sila hubungi tokrimauATgmailDOTcom untuk pertanyaan.


Festival Village, Bukit Timbalan, Johor Bahru

Tentatif:

PENULIS DI ATAS PENTAS
(Sesi 1) 09.00 Komik M 
(Sesi 2) 10.00 Dewan Bahasa Pustaka
(Sesi 3) 11.00 Sang Freud Press/ Selut Press
(Sesi 4) 12.00 Sindiket Sol-jah/ Studio Anai-anai / Neon Terbit
1.00 Rehat
(Sesi 5) 2.00 Dr. Tina Abdullah on Reading / Taking Flight by Richard Chua (Singapore) and Lawrence Wong (Johor) 
(Sesi 6) 3.00 Lejen Press/ Fixi / Rabak Lit 
(Sesi 7) 4.00 - 6.00 Merpati Jingga
Rehat


TAYANGAN FILEM PENDEK 
9.00 – 12.00 Maskara Shorties (Short Film Screening) – Curated by Sindiket Sol-jah

a) Kerajaan Laut - Dean Sham (15 min)
b) Pemburu Buaya Darat - Tok Rimau (10 min)
c) Ikan Langka - Basil Mironer (11 min)
d) Platform 1932 by Nawwar Syahirah (20 min)
e) Tikam - Razaisyam (9 min)
f) Bumbung Aku Lantai Orang - Dean Sham (30 min)
g) Lost Sole - Sanif Olek (18 min) 
 

h) Eskep - Fasyali Fadzly (10 min)
i) Hangus - Dean Sham (14 min)
j) Brick Go(T+D) Me - Gogularaajan Rajendran (10 min)
k)  The Criminal - Ahmad Zulhilmi Sobri (10 min)
l) Meltdown in Tibet - Michael Buckley (12 min)
m) Dengar - Muhamad Zaki Zainal (12 min) (Waiting for the DVD)
n) Impian Si Mamat - Zul Salleh (16 min)  (Waiting for the DVD)


GERAI/PAMERAN 
  1. Sindiket Sol-Jah
  2. Anai-anai
  3. Neon Terbit
  4. Komik M
  5. Enigma Press
  6. Sang Freud Press
  7. Selut Press
  8. Taking Flight
  9. Lejen Press
  10. Merpati Jingga 
  11. Terfaktab 
  12. True Soul Entertainment (Wave)
  13. Ghemoque Press
  14. Fixi
  15. Jargon Books 
  16. Liga Pembikin Zine 
  17. [Berminat? Hubungi Tok Rimau wahai penerbit/penjual buku]
Pre-order open now !
Price : RM35 (collect at event) OR Plus RM5 for postage
Available colours and size (view album)

Email to sallehrazak90 [at] gmail [dot] com :

Name :
Size :
Email :
Tel. No :
For Details: See HERE!


Partners:
JB Arts Festival 
Singapore Polytechnic's School of Architecture and the Built Environment
Gobok Buku
Agas
FB Event 

#JBWRF #MASKARA #MASKARASHORTIES 

REPORT

 



PHOTOS from Syed Syahrul Zarizi

Tiada ulasan:

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...