Rabu, Mei 22, 2013

GUNUNG DATUK , REMBAU 18 MEI 2013

Gua baru angkat GoPro Hero 3 Black Edition. Gua namakan kamera gua Goppy. Eh... gua punya pasal la. Sukati gua la nak bagi nama. Gua tengok awek sayang kereta, bagi nama kat kereta. Sayang laptop, bagi nama kat laptop. Gua sayang Goppy, okay?! Accessories untuk Goppy ni agak mahal, jadi gua kena berkecimpung dalam pertukangan tangan. Buat masa ni gua dah buat chest mount harga RM10. Gua jimat RM200 tu dari beli produk chest mount branded. Untuk first test drive, gua ke Gunung Datuk, Rembau, Negeri Sembilan, Malaysia. 885m dari aras laut pada 18 May 2013. Setting default mode je dulu.

Tiada ulasan:

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...