Isnin, Mei 27, 2013

PEMANDU PELENCONG BELANTARA

1. Setiap bulan ada siri tayangan filem pendek di Embrace Hall, Johor Bahru. Namanya Panggong Punggok. 2. Aku memikirkan Pemandu Pelencong Belantara setahun yang lalu tapi cuma berkesempatan shooting 1 May 2013 ketika di Hutan Simpan Gunung Arong. Shoot 100% guna GoPro Hero 2 milik Chubby. 3. Aku tidak boleh edit filem ini dengan baik kerana aku tidak ada editing machine yang power. Ada yang asas sahaja. Beberapa scene akan dihantar ke kawan-kawan editor untuk kerjakan. 4. 25 Mei 2013, aku tayangkan rough cut Panggong Punggok. Semua edit asas atas Ipad guna Imovie. Alhamdullilah, khalayak menerima dengan baik.
"Cerita yg buat aku tak segan silu gelak mengilai. kalau dah kua dvd cerita ni complete gtau nak beli. Sampai balik rumah pasir gudang mlm tu pun tergelak sorang2 hahahahahahhaha :))," Ain Zalikha Razali
Sebahagian dari casts and crew
5. Final cut akan ditayangkan di Maskara Shorties JB Arts Festival, Johor Bahru.

Tiada ulasan:

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...