Ahad, November 02, 2014

SAYANGKAN KEHIDUPAN

Banyak yang tidak dicatatkan. Kenapa? Adakah aku rasa hidup ini tidak penting lagi untuk dicatatkan? Mmm... tidak. I suka hidup dan menjalani kehidupan.

1. Berkenaan Johor Sketchers, kami berjaya pergi beberapa tempat menarik. Kami ke Kampung Air Kukup, perlabuhan nelayan Pontian dan Kelong Kong-kong Laut. Juga kami ke Muar kerana jemputan NBB Galeri.

2. Muar is a nice place. Almost like Penang. It's a very old town with a lot of historical buildings. The food is great, especially Morning Sate and Mi Bandung.

3. Sementara itu, kenapa pemimpin Melayu tidak pernah laungkan slogan "Melayu Mesti Kerja Keras?" Kita selalu dipijuk dengan subsidi dan bantuan kerajaan kepada Melayu yang lemah. Ini semua untuk kepentingan politik. Random.

4. Galeri Qalam Sufi akan tutup kedai tapi perjuangan mereka akan berterusan. Mereka akan cari tempat baharu.

1 ulasan:

Zafira berkata...

Tok, mohon halal. Saya nak sebarkan kerandoman Tok yang no. 3 tu. Buat motto kami.

Heee. :>

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...