Rabu, November 22, 2006

CHAUVINIST

Nak kata sempena Hari Raya, Syawal pun dah habis. Maka ini kisah suatu hari di rumah terbuka menyambut Zulkaedah.

Aku: Di kelas Sarah, nombor satu hingga tiga, semuanya perempuan.

Budak: Di kelas Rais, tempat nombor satu hingga tiga, semuanya lelaki.

Aku: Syabas! Sepatutnya begitulah. Lelaki mesti lebih pandai dari perempuan.

Budak: Bukan begitu Pakcik. Sebenarnya, sekolah saya sekolah lelaki. Yang pandai pun lelaki, yang corot pun lelaki. Tiada perempuan.

Aku: (Dalam hati: Terkena aku ) .

13 ulasan:

esis berkata...

hehehehehheheh

dugongsenyum berkata...

huahuahuahuahuahua

Lan Rambai berkata...

sekolah aku pun sama gak.. best student lelaki! yang bangang pun lelaki haha

Tanpa Nama berkata...

Budak tu lelaki kan?

Lelaki memang lebih pandai dari pompuan... pandai loyar.

Tok Rimau berkata...

esis,
Kau ketawa macam kambing.

dugong,
kau ketawa cam jin.

lan,
Lan dalam sekolah kau tiada perempuan yang bodoh.

Ayang,
Rais = lelaki. Dia tak loyar sebenarnya. Dia jujur. Naif.

Pa'chik berkata...

nasib baik kat kelas aku dulu, geng laki² yang score lebih baik berbanding pompuan. Mungkin kerana mereka lucky-lucky

Sikenit Comel-AminBakish berkata...

kalau budak lelaki nak pandai kena masuk sekolah lelaki je lah.. haha :D

kingbinjai berkata...

macam cerita joke samy vellu plak

esis berkata...

kambing ketawa cam nih;
embeeekkkk hehehehehheheheh
embekkkkkkk heheheheheheheh
embekkkkkk heheheheheheh

rimau ketawa camne pulak tok??

auuummm huhuhuhu kot

ayobkelubi berkata...

hahahahahhaa.aduh!

sungguh-sungguh budak itu kenakan tok ya?

daun berkata...

Lelaki boleh lebih pandai daripada perempuan. Dan perempuan juga boleh lebih pandai daripada lelaki. cuma lelaki aje ego. :P

rasso berkata...

kalau kat kuliah saya tok... nescaya.....

~ GAB ~ berkata...

heheheeh that's a good one

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin