Selasa, September 25, 2007

CERTOT PAK PANDIR

Seperti biasa, setiap pagi Pak Pandir dan Mak Andeh bersiap-bersiap untuk ke kebun. Mak Andeh akan mengenakan busana kain batik dengan baju kurung kedah berbunga-bunga kecil. Pak Pandir pula gemar mengenakan seluar panjang hitam kain kapas dengan baju pagoda. Asalnya baju itu putih, sekarang sudah agak cokelat.

"Tak malu betul Pak Kadok," Mak Andeh yang menopause berbasa-basi di pagi hari. "Ada ke patut lari tengah kampung dalam keadaan telanjang bulat."

Mendengar bebelan Mak Andeh, Pak Pandir yang andropause tidak jadi menyalin pakaian. Dalam umur yang sebegini, dia malu untuk telanjang depan isterinya sendiri.

Pak Pandir mengesot bersembunyi di belakang langsir bilik agar terlindung dari pandangan Mak Andeh. Pak Pandir pun segera bertukar pakaian.

Tiba-tiba terdengar bunyi lonceng basikal Pak Kadok dari luar rumah. Kebetulan, setiap kali ke gimnasium untuk melatih ayam, Pak Kadok akan lintas depan rumah Pak Pandir.

"Kau dah tebiat ke Pak Pandir oii! Malu la sikit dengan orang yang lalu lalang. Ada ke patut telanjang bulat depan tingkap. Pervert!" Jerit Pak Kadok dalam nada marah.

Pengajaran: Orang yang tidak tahu cerita sebenar, sentiasa membuat andaian.

5 ulasan:

blackpurple @ jowopinter berkata...

Ha ha ha!

Buruk sungguh rupanya kalau dah andropause berbugil...!

Tanpa Nama berkata...

Tak puasa ke tok? (^_^)

Ha ha ha ha ha ha!!

Unknown berkata...

Hahaha!

Tanpa Nama berkata...

kah kah..pak kadok sebut pervert! hahahahaha

ARazak Ngah berkata...

macam mana boleh jadi macam ni pak pandir. kalau muda muda boleh tengok jugak



www.enai10.com
free submit link directory

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...