Khamis, Oktober 16, 2008

AKU GAGAL PRINSIP AKAUN

KOS DAN PENDAPATAN (TAHUN?)
NO. TAJUK KOS PRODUKSI (RM) GENRE PENDAPATAN KASAR (RM)
1 Syaitan 1.26 mil Horror 0.494 mil
2 Qabil Khusry Qabil Igam 2.20 mil Romance 1.573 mil
3 Puaka tebing biru 1.28 mil Horror 1.030 mil
4 Mukhsin 1 mil Drama 1.963 mil
5 Chermin 1.87 mil Horror 0.760 mil
6 Jangan pandang belakang 1.72 mil Horror 5.778 mil
7 Zombi Kampong Pisang 1.23 mil Comic horror 2.371 mil
8 Sumolah 2.95 mil Comedy 1.194 mil
9 Waris jari hantu 1.5 mil Horror 1.743 mil
10 Diva 2.96 mil Drama 0.302 mil
11 Cinta yang satu 1.74 mil Romance 0.119 mil
12 Haru biru 500,000 Drama 0.412 mil
13 Kayangan 1.16 mil Romancec 0.257 mil
14 Impak maksima 1.53 mil Action 2.061 mil
15 Otai 1.5 mil Comedy 3.473 mil
16 Budak lapok (animation) 2.59 mil Comedy 0.161 mil
17 1957: Hati Malaya 3 mil Historical 0.316 mil
18 9 September 1.5 mil Comedy 1.186 mil
19 Mistri orang minyak 1.63 mil Horror 0.642 mil
20 Nana Tanjung 2 1.5 mil Comedy 2.245 mil
21 Anak halal 1.8 mil Drama 1.522 mil
22 *The bird house (C) 50,000 Drama 8,051
23 *Before we fall in love again (C) 193,000 Romance 3,893
24 *Things we do when we fall in love (C) 30,000 Romance 3,984
25 *Chalanggai (T) 250,000 Drama 7,321
26 *Hidden summer in my heart (C) 110,000 Drama 9,463
27 *A note of love (C) 88,000 Romance 4,255
28 *Flower in the pocket (C) 64,000 Drama 8,397
TOTAL IN RM 37.20 mil 29.64 mil

AKU CONGAK-CONGAK GUNA SEMPUA DARI SUMBER TAK RASMI.

Untuk pengetahuan, kos kasar projek Telefon Genggam: RM200. Pendapatan yang di anggarkan darinya pula adalah sifar ringgit Malaysia. Cuma aku ada hutang dengan Siti sekitar RM50 untuk kos alat solek. Harap maklum.

LAWATAN SAMBIL BELAJAR
Muslim DVD rattles voters in key battleground states- CNN

10 ulasan:

snm berkata...

bila dpt tgk ni tok ?

azie berkata...

tok. nanti kena tangkap ISA karang...

rasso berkata...

huhuhu....

kalau filem balo berapa agak2 genre pendapatan di pasaran indie??? huhuhu...

seniman jalanan berkata...

sekarang selalu sangat bermain dengan nombor...
tapi tahniah kerana berjaya mewarnakan sehelai sutra yang ptuih dara menjadi satu corak asli cakaran rimau....
heheheheh...

DeanSham berkata...

itu investment tok, melabur utk masa depan, macam bayar fees belajar gak, nanti sampai masa baru la dapat laba dari penanaman modal. Ahahhahaha

tasikmerah berkata...

RM200?






hebat tu. :)

ilovebudu berkata...

semoga sukses tok....

saudagar gaRAM.. berkata...

tok..

lu dapat nama..
lu dapat respek..

tu lebih dari duit beb..


cukuplah tu.
kan kan kan??
hahahahhah...

amirahsyuhada berkata...

pendapatan kasar tu maksudnya belum tolak kos ke? kesian dorang tu macam banyak rugi jerr...

dugongsenyum berkata...

Aku terkenangkan nostalgia buat buku Jiwa Kacau dulu, salah satu objektinya 'untuk riak dan takabbur', orang lain ada buku kita pun ada buku. Haha

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin