Rabu, Oktober 08, 2008

PERINGATAN

Bila emak dan ayah terpaksa tinggal rumah mencari rezeki, anak-anak kena pandai jaga diri.

14 ulasan:

ilovebudu berkata...

haha..sangat berguna nie

Amy Z! berkata...

Hihihi. What a reminder~

A t i Q a h berkata...

Selamat Datang? Pada siapa?

sinaganaga berkata...

Boleh buat buku cerita bergambar untuk kanak-kanak ni. :)

Rajuna berkata...

budak budak kalau tak diingatkan memang pelupa. asik nak main je.

dugongsenyum berkata...

peringatan jangan main air dan api tu malar ijau... huhuhuhhu

Mr PenyuBiru berkata...

hehe.. nie mak bapak budak tulis ke or kakak budak nie? hehe

Princess Liyana berkata...

uhuhu.cute. agar mereka tak lupa.err.tp selamat datang untuk apa?hik2.

ah tok berkata...

Pesanan BISU.

Sekarang guna ELEKTRONIK message. Boleh Bercakap.


.

Aku Bukan Bidadari berkata...

ketap pintu?? ketap bibir tau lar

snm berkata...

tok R
sebijik macam reminder Abah & Mama saya zaman kecik2 dulu utk kami adik beradik dlu2..
aduhaiii..reminder tu masih ada lagi tak hilang sebab abah tulis pakai permanent marker kt almari baju dia :p

Tok Rimau berkata...

Fikrimon (10 tahun) dan Hazrimon (7 tahun) perlu mengurus diri sendiri untuk pergi sekolah kerana ibubapa mereka pergi kerja awal pagi. Abangnya, Syahidimon (16 tahun) duduk asrama.

Tok ziarah rumah flat mereka waktu raya. Nampak notis depan bilik mereka. Notis ditu;lis oleh ibu mereka. Sementara yang tambahan conteng tu hasil tangan Fikrimon atau Hazrimon.

Sekian. Jangan main api.

azie berkata...

alahai..kasihan anak2, terpaksa ditinggal. tapi mak bapak mesti lagi sedih perlu tinggalkan anak2 untuk sesuap nasi

apehal aku emo nih?

tasikmerah berkata...

ye. inilah cabaran anak2 zaman kini. kita dulu2 mak yg uruskan.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin