Isnin, Oktober 12, 2009

GUA SUKA BAJU ROBOT

Ini gua nak jawab meme tanya, apakah 3 tee kesukaan anda?


1. Robot mabuk cinta yang menculik wanita yang dikasihi.


2. Robot yang gembira kerana berkawan dengan seekor burung.


3. Robot yang sedih kerana kematian burung.

Gua memang suka baju cetak robot. Robot yang ada perasaan. Sekarang lu tahu nak bagi gua apa untuk sambut harijadi gua.

Gua tag lu pulak: Apakah 3 tee kesukaan lu?

10 ulasan:

ZARA 札拉 berkata...

kena amik gambar gak ke Tok?

1 - Nike Stussy T-Shirt
2 - MU T-Shirt
3 - Blogger+Twitter+FB T-Shirt yang bakal tiba~ muhahaa~

iamstradust berkata...

bilik u kemas ah

awwwwwwwwwwwwwwwww

nizamsani berkata...

saya suka teedur.

hananchiwi berkata...

msti ko ulg alik tukr bju kn nk amek gmbr ne pnya psl.

muhdzahari berkata...

tok. kool lah baju ketiga tu. tukar? he he

lalink7 berkata...

cumil baju robot tue tok...
bundle ke tok? hehe..kot2 pas jumpe selai saye nk bli gak..hehe

jo berkata...

i suka robot no 3..

BuRuuj berkata...

kecik jugak tok ni ek?

amirahsyuhada berkata...

perh sungguh fit Tok Rimau ni ye, tak boroi lansung, ni tok rimau ke, anak sedara tok rimau?

Tok Rimau berkata...

Zara,
Kau x ada baju Zara?

Amirah,
Dah la tak boroi. Ketak-ketak lagi. Jgn tak caya.

Buruj,
M ukuran International tau. Bukan M Malaysia.

Jo,
No 3 ada jual di Brand Outlet. Kalau nak boria dgn tok la.

Lalink,
Baru ni. Bukan bundle.

Zahari,
No 3 ada jual di Brand Outlet. Kalau nak boria dgn tok la.

Hanachiwi,
Kao sekodeng ke? tau tau je dia.

Nizam,
Patutla muka cam bangun tidor je. Sembab.

Iamdust,
Apa tengok background la pulak.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin