Jumaat, Februari 10, 2006

Festival Layang-Layang Antarabangsa 2006 Johor



Banner oleh Didiz, Jali tambah teks je.

Adalah dijemput kepada semua warga PHOTOBLOGGERS untuk hadir ke Pesta Layang-layang Antarabangsa 2006 di Pasir Gudang, Johor bermula dari 13hb Febuari hingga 19hb Febuari.

Tarikh Perjumpaan Rasmi: 18 Febuari 2006 (Sabtu)

Tempat: Bukit Layang-Layang, Pasir Gudang

Agenda: Main layang-layang dan main kamera.

Jika tiada aral, saya akan turut main layang-layang plastik Doraemon saya. Ha ha ha. Jumpa di sana.

Petua Fotografi: Untuk ambil gambar bird eye view tapak pesta, set timer kamera, ikat kamera pada layang-layang dan terbangkan. Dan Klik! Selamat mencuba.


More info:
FOTOPAGES MALAYSIA

Gambar mesyuarat di pondok atas pokok:
CREATIVE DIN
SHARE YANI
RUSHDIDIZ

p/s:
Jawatan Jali dlm kelab: penambah korum meeting.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehehe... saya rasa kalo taruk camera kat layang layang....
gambar rumput aje yang dapat dipetik.....
heheheh

Tanpa Nama berkata...

kalau macam tu nak bagi tabik kepada kamera atau tuan punya kamera?

aku tabik kepada tuan punya layang2 hahaha

-Basri

Unknown berkata...

kalau layang-layang melayang, bagus.

tapi kalau kamera yang melayang, hancus!

Unknown berkata...

Tok, kalau pergi sana cari la kawan2 radio amatur jaja. Diaorg ada tu. dari MARES ada hantar rombongan.

69 Hujan dan Lumpur

Main MTB ni seronok tapi kena berani kotor kerana lumpur dan tahi lembu. Lebih-lebih lagi jika kau main di musim hujan. Masa aku main di kaw...