Isnin, November 05, 2007

PERCAYA KEPADA NERAKA 4




Kelab Malam itu penuh dengan manusia yang terkinja-kinja. Muzik berdentum-dentam. Berbual pun kena menjerit-jerit.

Mobius menjerit, "Gua malas nak pergi kerja la hari Isnin ni."

Safar yang lebih rasional menjawab, "Nanti bos lu marah."

"Gua boleh beli MC la dari Klinik Raju."

"What the f**k. Klinik Raju jual MC mahal. Kertas naik harga kata dia."

"Habis?"

"Nenek orang tingkat atas rumah gua baru meninggal siang tadi. Lu fotokopi je sijil report kematian dia."

"Cantekkk!"

Asap rokok bagai kabus menjadikan ambien penuh meriah. Macam babak kayangan Jula-juli Bintang Tujuh. Gadis-gadis montok melambai punggung memanggil mereka untuk berdansa. Pastinya bukan ikut irama lagu nasyid yang engkau suka.

8 ulasan:

McFlurry berkata...

Shake your bon-bons. I wanna dance with you!

Tok Rimau berkata...

I am shaking baby. I got the groove.

"Sombelette sende moyak.. hey jumbo jumbo. All nite long. All nite long."

Kelab mana la main lagu 80 an ni?

sinaganaga berkata...

Wo! Sudah pandai mencarut di blog? Ya, inilah Tok Rimau yang aku suka - tidak berlindung di sebalik topeng kosmetik plastik. Ha ha.

sinaganaga berkata...

Tom bo li de say de moi ya
Yeah, Jambo Jumbo

Way to parti' o we goin'
Oh, jambali

Karammu, fiesta, forever!!!!!

HA HA.

Tok Rimau berkata...

Naga,
Nak kata pengaruh rakan sebaya, tak juga. tapi aku ada guru yang bagus. Ahak!

rasso berkata...

Uhuhu~
Anak murid ajak gi clubbing... nak layan serba salah.. uhuhu

Sebab percaya pada neraka mungkin...

Hoyyeh!

pHu YinG berkata...

Naga,
Nasihatkan sikit tok ni, bawak-bawakla bertobat. Ha ha!

sinaganaga berkata...

PhuYing,
Biarkanlah. Tok kamu tu baru nak belajar jadi 'orang muda'?

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin