Isnin, November 03, 2008

THE MAKING OF MASKARA SHORTIES









...........................
Gambar Crowd Dari Flickr Saiful Nang:

13 ulasan:

dugongsenyum berkata...

Pengalaman ini mengembalikan aku nostalgia masa kecil, menonton wayang pacak di padang sekolah dan tepi jalan bersama arwah bapakku. Betapa memori!

BuRuuj berkata...

tahniah tok!!
smbutan yg menggalakkan. smga lebih byk lg karya bermesej dpt dihasilkan bg menaikkan pemikiran org@golongan sasaran...;)

gunx berkata...

lain kene tolong nih... he he he

angkat mana yang patut.
bakar mana yang patut.
susun mana yang patut.
makan mana yang patut.

hidup sol jah.

addyaholix berkata...

Meriah!

Menyesal sebab tak punya waktu untuk turut sama ke Maskara Shorties.

bayan berkata...

Kesiannya, bertungkus lumus. Lain kali saya bantu mana yang patut ye. Jerang air contohnya. Atau susun kasut kat luar. hehhehehe...

DeeN berkata...

Pergh.
Hebat.
Fantastic.
Meriah.
Er..tp aku takde kat sana.
Huhu.

tasikmerah berkata...

gila ramai tu...




.

cT cHaN berkata...

ruginye tak pergi..
waaaaa....

ah tok berkata...

Pergh! Ramai siut. Jemaah sembahyang Subuh kat taman aku pun kalah. Hebat!



.

Princess Liyana berkata...

huh..rugi tak pergi;(

tp discourse n esp lg memerlukan i..;p ha ha ha

maybe next time;)

ilovebudu berkata...

aumm...best la tok..bila ada lagi ni...buat tiap tiap selang sebulan seklai kan best..tahniah Tok

budakbarublaja berkata...

kiteorg lar yg buat bising masa movie tok nak tayang hehehehe..tumpang bangga tok guru permainan bahasa didalam bilik darjah sudah bikin pelem...

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

rugi tak dapat nak tengok...T_T

gambar yg paling best...Tok kopek kelapa...hehehe~

semangat yg kental...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin