Selasa, November 18, 2008

QUANTUM OF SOLACE

Aku masuk ruang parking. Tarik handbrake. Buka talipinggang keledar. Matikan enjin dan tarik kunci keluar. Ambil steering lock. Pasung stereng. Buka pintu dan keluar.

Penumpang-penumpang aku masih terhegeh-hegeh dalam kereta. Ada yang nak pakai lipstik. Ada yang sikat rambut. Ada yang lap air liur basi. Ada yang cari kasut. Sepanjang perjalanan tadi apa mereka buat?

Aku melihat jam di pergelangan tangan. Ahhh! Lelaki memang disumpah untuk menunggu.


................

Now Showing
Superpowers (6.28)
a short film by Jeremy Kipp Walker and J. Anderson Mitchell

17 ulasan:

pheeewit berkata...

itulah yg terpaksa aku hadapi selalu.. dan itulah salah satu bende yg aku benci.. huhuuu.. bestnye jadi lelakikan tok..

sicarangkulina berkata...

alah tok...

apa salahnya menunggu...
hehehe...

Rajuna berkata...

tak tunggu
tak macho la tok!
tak deportivo la weh!
haha

rasso berkata...

tu lah... bawa ramai sangat awek...
laen kali bawa sorang jer lah....

A t i Q a h berkata...

Well, perempuan dilahirkan untuk ditunggu. HAHA.

azie berkata...

heh

sapelah yang jalan belakang sekali masa kuar panggung untuk tgk kredit...

Tok Rimau berkata...

Wit,
Mereka komplen, lelaki hidup senang. Mereka tak nampak kesengsaraan lelaki.

Lina,
Penantian satu seksa tau.

Juna,
Satu hari aku akan tinggalkan dia biar dia balik rumah naik bas.

Rasso,
Bond ada Bond Girls. Tok ada Rimau Girls. Nasib badan.

Tiqah,
Kalau I dapat jam u, I cepatkan 60 minit.

Azie,
James Bond keluar lewat sebab tak mau TUNGGU orang kat depan toilet.

ayobkelubi berkata...

huh!...mmg lah tok,boleh bikin hati panaassssssss aje

BuRuuj berkata...

tp tok..kengkadang kaum hawa lewat sebab sibuk menyiapkan makan pakai suami dan anak-anak. sebab tue hawa tak sempat nak melawa seperti anak dara dulu. yela...suami dah terpekik terlolong suh cepat. kalutlah hawa tue...huhu..

spyz berkata...

Kalau Olga kurylenko minta tunggu, aku rela

addyaholix berkata...

lelaki memang dilahirkan untuk tunggu!

tapi bukan cuma tunggu perempuan. aku kadang-kadang kena tunggu lelaki jugak.

nak betulkan rambutlah!
nak rapikan bajulah!

konon metroseksual! huh!

ah tok berkata...

Penantian itu satu penyeksaan!

Tertunggu-tunggu lagi menyeksakan!



:D

pipiyapong berkata...

keta sport gua membenarkan gua blah tak payah tunggu tunggu..janji tingkap tutup.

KAKTINY berkata...

alah.. relaxler tok.. kesian diorang penat tunggu tok bawak kete.. hahhaha..

leh ler saya join tok.. sbb saya pun tak suka menunggu.. selalunya saya jugak yang nak kena tunggu org.. hihihi..

Amy Z! berkata...

Saya suka lelaki tunggu saya.. :-)

Princess Liyana berkata...

sape suh bawa aweks ramai2..nasib bdnla..kena tunggu;)

ili syazwani mk berkata...

Ai..marah nampak..

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin