Selasa, Januari 19, 2010

PEMBURU BUAYA DARAT TEE




Rekabentuk Tee Rimau No. 2 di atas 90% siap. Rujuk grafik di atas. Jangka siap 100% bulan Mac. Tempahan dibuka sekarang.

Tee Rimau No. 2 diinspirasikan oleh filem pendek Pemburu Buaya Darat (2009) arahan Toqreemaow. Pemburu Buaya Darat membicangkan isu gender dan dominasi dalam genre mockumentary. Di dalam kemanusiaan itu ada kebinatangan dan di dalam kebinatangan itu ada kemanusiaan. Siapakah yang menakluk siapa?




 Harga adalah RM30 termasuk belanja pos. Jika kalian berminat untuk pre-order sila hantar e-mel ke tokrimau(at)gmail.com dengan tajuk e-mel TEE RIMAU NO. 2- PEMBURU BUAYA DARAT. Nyatakan saiz yang anda mahu. Saya akan balas e-mel kalian dengan menyatakan langkah transaksi seterusnya.

Pembeli akan mendapat video Pemburu Buaya Darat (Percuma). Saya cuma terima pesanan dari 10 pelanggan pertama sahaja*. Siapa cepat, dia dapat. Bukan nak berniaga, cuma nak menggoda. Ahak!

TINGGAL 3 HELAI LAGI. (Updated frequently) 

*(Krew Pemburu Buaya Darat tidak termasuk dalam 10 ini. Harga Krew Rm20.)

3 ulasan:

Jimbo berkata...

dia gila buat baju pulak dahhhhh!

Amyz! berkata...

lelaki buaya darat.. busyet aku tertipu lagi..

haha. ;-)

nice!

Bukan Sepet berkata...

Tumpang tanya,
Tok rimau gi mana?

awak sapa? sapa benarkan awak meniaga kat sini?

kan kat depan tu dah tulis besar besar:

"JURUJUAL DI LARANG MASUK"

x nampak ke?

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...