Rabu, Jun 30, 2010

KALAH MATI

Q: Apa komen saudara tentang kekalahan Jepun di peringkat kalah mati Piala Dunia.

A: Kalau dua pasukan seri sehingga habis masa penuh 90 minit, mereka akan main masa tambahan. Kalau masih seri, mereka akan buat perhitungan dengan penalti.

Gila tidak adil. Maruah negara diletakkan atas kaki 5 penendang penalti dan seorang penjaga gawang. Manusia bertamadun patut lebih demokratik.

Sepatutnya, jika seri pada peringkat kalah mati, kita buat afundi sms. Kita singkirkan pasukan yang tidak popular. Dan untuk separuh akhir kita afundi masuk dua pasukan pula. Ini baru pertandingan alaf 21.

7 ulasan:

Fontonk berkata...

Siapa cakap aku tak sokong kata kata kau?
Aku sokong 100%.
AFUNDI TOKRIMAU

Sang Harima berkata...

haha gua sokong jugak. lagi bagus kalau afundi masuk tu, kita ambik yang memang tak masuk langsumg antara 32 tu.. Baru Malaysia ada can.

Mr PenyuBiru berkata...

bukan afundi tapi PDundi. kalu fifa buat stlye camni gua nak PDundi masuk Malaysia.hee

Hambali ® berkata...

Mesti malaysia menang wol kap kalo macam ni ...

Bukan Sepet berkata...

Jgn lupa bawa nyah mekap dan perunding imej ke padang. Penampilan kena tip top! baru dapat undian.

(Setiap 5 minit pemain bergilir gilir kena keluar padang betulkan rambut/mekap). Fuhh. Power.

ceritalebat berkata...

yes!!!malaysia pasti pulih dari zaman kegelapannya dengan undang2 baru ni..

bukan penggoda berkata...

hahaha. mmg gilost jahanam la bola sepak klw bwt undi sms. yg ensem2 je dpt msok sbb pengundi rmai pmpn. ngaaaaa~

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin