Kempen kesedaran keselamatan jalanraya patut lebih kreatif dan rock n roll. Di Switzerland lagu dan video Slow Down, Take It Easy dari kempen kesedaran keselamatan jalanraya mereka boleh masuk carta lagu ngetop. Kempen ini dicalonkan untuk Cannes Lions International Advertising Festival.
UNTUK KERETA
UNTUK MOTORSIKAL
KLIP PENUH
Untuk Malaysia, gua mahu cadangkan slogan JANGAN MEMANDU MACAM ORANG NAK TERBERAK SANGAT. Mana-mana band yang berani ambil cabaran gua, sila contact. Jangan malu-malu. Sekian, sumbangan gua kepada negara terchenta.
Rabu, Jun 23, 2010
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
73 SUNGAI TELOR
Peta Kayuhan Rakan-rakan di Strava. Kayuhan Ria Sungai Telor menawarkan yuran masuk RM10 untuk denai 20 km. Di kala yuran kayuhan lain rat...
-
"Kenapa pada zaman aku, tiada orang nak tunjuk atau bantu aku dalam bidang yang aku suka?" aku tanya soalan ini dengan budak aku b...
-
Terbaca la dalam Metro tentang satu blogger: "Ketika itu saya menjadi peserta akhir untuk rancangan Fear Factor Malaysia pada 2005...
-
Sebelum Matt Groening terkenal dengan kartun dewasa The Simpsons dan Futurama, dia telah berkarya melalui Life is Hell. Life is Hell adalah...
3 ulasan:
hahahha....tok buat saya gelak besar lagi ni dengan slogan tu.
kt Malaysia mane ade org berani buat slogan tak tentu hala tok. cuma underground penjual minyak urut je yg berani. tok cabar diorg laa...
nk mengundi ke? Kalu tk napa nk bkempen?
dah contact primary?
haha.
Catat Ulasan