Kempen kesedaran keselamatan jalanraya patut lebih kreatif dan rock n roll. Di Switzerland lagu dan video Slow Down, Take It Easy dari kempen kesedaran keselamatan jalanraya mereka boleh masuk carta lagu ngetop. Kempen ini dicalonkan untuk Cannes Lions International Advertising Festival.
UNTUK KERETA
UNTUK MOTORSIKAL
KLIP PENUH
Untuk Malaysia, gua mahu cadangkan slogan JANGAN MEMANDU MACAM ORANG NAK TERBERAK SANGAT. Mana-mana band yang berani ambil cabaran gua, sila contact. Jangan malu-malu. Sekian, sumbangan gua kepada negara terchenta.
Rabu, Jun 23, 2010
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
74 SINGAPURA DILANGGAR BASIKAL
Singapura kini bukan Singapura yang aku kenal semasa zaman remaja ku. Hujung tahun 80an, duit Malaysia dan Singapura hampir sama nilainya. J...
-
Terbaca la dalam Metro tentang satu blogger: "Ketika itu saya menjadi peserta akhir untuk rancangan Fear Factor Malaysia pada 2005...
-
"Kenapa pada zaman aku, tiada orang nak tunjuk atau bantu aku dalam bidang yang aku suka?" aku tanya soalan ini dengan budak aku b...
-
Pelancaran Buku Blog. 9 pagi - 5 petang. 1 April 2006*. Sabtu. Gerai 33. Laman Seni Kuala Lumpur . KLIK SINI >> MAKLUMAT TENTATIF ...
3 ulasan:
hahahha....tok buat saya gelak besar lagi ni dengan slogan tu.
kt Malaysia mane ade org berani buat slogan tak tentu hala tok. cuma underground penjual minyak urut je yg berani. tok cabar diorg laa...
nk mengundi ke? Kalu tk napa nk bkempen?
dah contact primary?
haha.
Catat Ulasan