Rabu, Februari 09, 2022

018 Pasir Lanun

 Hujung minggu Jumaat Sabtu aku berkayuh kayak dan basikal di Pasir Lanun. Sedap rasanya satu badan.

Malamnya tidur dalam hammock tapi kurang selesa sebab diganggu sand flies. Lepas aku sapu sanitizer satu badan, baru tertidur.

Akak kau dari dalam khemah komplen ada orang berdengkur kuat. Aku tak dengar pun. 

Ahad pula kerja. Malamnya layan AJL35. 

Nabila Razali buat kenyataan media minta maaf atas kekurangan persembahan di AJL35.

Aku maafkan.

Sebenarnya aku pun tidak tahu di mana silapnya lagu tu kerana awal-awal rancangan lagi dah tertidur. Kemudian akak kau kejutkan suruh masuk tidur dalam bilik agar audio TV tidak bersaing dengan dengkur aku.


Mac 15, 2021



Tiada ulasan:

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...