Selasa, April 18, 2006

BALASUNGKAWA

Awan-awan hitam mendakap langit tanda berkabung. Deras deru gerimis menghempas-hempas tanah meraung-raung minta dikembalikan wira prolifik berperisai huruf yang pergi.

Jika kalian ke http://sinaganaga.blogspot.com, kalian akan mendapati batu nesan yang terukir di atasnya:


Not Found
The requested URL was not found on this server.



Singanaga 2004-2006

Maka di sini kita bertalkin. Bertahlil. 3 hari. 7 hari. 40 hari. 100 hari. Entahlah. Mereka kata ini semua bidaah. Alahai.

Awan-awan hitam mendakap langit tanda berkabung. Deras deru gerimis menghempas-hempas tanah meraung-raung minta dikembalikan wira prolifik berperisai huruf yang pergi.

28 ulasan:

blackpurple berkata...

Ha ah la.......nak kata April Pool dah lepas.....hehehe

Not Found

The requested URL was not found on this server. Please visit the Blogger homepage or the Blogger Knowledge Base for further assistance.

Tanpa Nama berkata...

Bukan luar biasa kalau orang mati pada raya, atau excident pada tarikh perkahwinan, dan meninggal pada hari lahir yang ke 39.

Di atas meja saya berhampiran PC ada surah Yassin, selalu dibaca ketika gundah atau ceria. Insyallah.

esis berkata...

takziah utk kawan yang aku mula nak suka. haha.

meninggal dihari kelahiran.

mari berpakat buatkan kendurinya.

samurai berkata...

serius? naga dah tinggal nesan?

Romantis Selatan berkata...

T.T tatkala ini aku sedang menyiasat sama ada Pak Naga benar-benar sudah meninggal atau pun tidak... benar? Tidak? Hari ini bukan 1 April Fool... juga bukan hari... kiamat... tetapi benarkah? benarkah?

Tolonglah jangan bergurau tatkala aku sedang dekat exam ni...

Di manakah Pak Naga...?

DakwatMerah berkata...

Aku syak.Naga.Mahu berehat dari mendengar paluan tong tong kosong.Tanpa jemana.Tong kemek, bunyi ntah apa apa.

Tanpa Nama berkata...

errr..baru nak minat..mana dia pegi sebenarnyer?nak nangis buleh tak?huhuhuhu..waaaaaaaa

Op berkata...

sekejap benar kau di sisi. ecewah!

AyAres berkata...

dia pergi membawa diri.. Ya.. pergi membawa diri..takkan dia pergi mau tinggalkan dirinya.. how can?

sofea berkata...

.o.h. t.i.d.a.k!.!.!.!.!

RedBeanBun berkata...

...atauuuuu...

mungkinkah dia kini di dalam "tompok kepanasan" (hotspot) kerana dua entrynya, "paip paip paip" & "huha huha huha" tu..???

ish, tak mungkin... tak mungkin. ke, mungkin...?

ish.

Tanpa Nama berkata...

1. Aik! selalu orang kata orang baik mati cepat. Orang janat pun mati cepat juga?

2. Dia jadi penasihat pn ainon dengan gaji tahap dewa dan jadi jutawan segera tahun depan. Ada merc. mata lalat dan bunglow 4 bijik.

3. Dia jadi jutawan hasil dari jualan AKB. Itu pasal bersara awal.

Yang patah tumbuh, Yang mati berganti lebih hebat.

Tanpa Nama berkata...

Tiap yang hidup pasti merasai mati. Kurang sikit dia buat dosa.

Tanpa Nama berkata...

apesal jahat sangat onanimus-onanimus tu? bencilah, mesti si labi-labi tu punya kerja. bosan sungguh kat minah sekor tu. meluatnyaaaaaaa.

kembalilah pak naga, uwaaaaaaaaaaaaa..... aku merinduimu. biarkan si labi-labi tu terjun mcm si luncai dgn labunya. biar dia lemas.

-bukan onanimus jahat-

p/s: tok rimau tolong pujuk pak naga, ok?

Tanpa Nama berkata...

rajuk yang panjang. sangat panjang.

-basri

Tanpa Nama berkata...

Ada orang sudah bela 9 ekor anak anjing. Jika tak keberatan ada nama-nama istimewa untuk mereka. Mari kita tengok siapa yang kena! Sesiapa yang taruk nama panggilan labu pada binatang kesayangan akan kena dan sesiapa yang kureng ajor mulutnya. Anak anjing tu ditempatkan dlam reban belakang rumah. Berani buat berani tanggung

Pegawai Khalwat berkata...

Aku bersuara garuk dengan mata merah menyala,

"Pulangkan! Pulangkan Naga aku! Pulangkan!"

Dan aku ketawa mengilai selepas itu

Tanpa Nama berkata...

Kau bosan? Aku peduli hapa! Aku menyampah kat kau. Boleh jalan dah! Lain kali merajuk pada yang sayang, meminta pada yang ada. Kalu mati, kubur luas, apa nak takut.

Tanpa Nama berkata...

yuck, tak pernah jumpa org tak malu mcm minah labi-labi ni, geli betul aku dibuatnya.
baguslah kalau ko dah sebut kubur tu. pergi masuk dalam kubur tu lekas, pegi cepat, takdelah org meluat lagi dgn ko.

Tanpa Nama berkata...

Aku tak suka nak gaduh kat laman orang. Pada aku kau lagi muka tak tau malu, kalau bangsat buat cara bangsat. kalau kau geli aku lagilah jijik. Kau ingat kau serang aku di internet aku takut nak membalas. Memang kau carik nahas. Perasan diri tu sempurna dan kaya kot? Manusia tak berjenis, suka sesama jenis. Kalau ko nak mati bunuh diri silakan.

Tanpa Nama berkata...

Anony,
kalau kau meliwat atau diliwat dek jantan buas tu, mereka tak akan kuburkan kau dalam tanah, diaorang taruk dalam tong dram dan taruk simen. Baru padan ngan muka kau.

Tanpa Nama berkata...

Dan berbunyilah tong tong kosong.Tanpa jenama.Bertingkah bertingkah.Percayalah.Semakin kuat tong dipalu, semakin kemek jadinya.

~ the other anonymous ~

Tanpa Nama berkata...

Kaulah tong kosong. Cakap dan lagak besar. Habuk pun tarak.

ron97 berkata...

naga sekarang sudah maju
dia kini dengan
'Hikayat Sinaganaga Origami II'

ntahlah apa yg mahu dibuktikan.
ntahlah apa yg mahu dilarikan.
segala entrynya kini sedang dipindahkan
10 bulan entry dipindahkan dalam masa kurang 24 jam.
beliau mmg betul betul produktif.

naga benar benar rajuk kali ini,
kepada siapa tidak diketahui

daun berkata...

Tetiba aje hilang. Rupanya ada si dia yang mengganggu.

Si dia minat sangat pada naga dan tak dapat special treatment. Tak puas hati lantas tulis yang bukan2.

Aku kesian dengan si dia.

samurai berkata...

inilah rupanya jin yg dicanang2. baru aku tau.

elok jugak tok block anoy kasik komen.

nanti dia menggila lagi. kita pulak jadik gila membacanya.

ida berkata...

aku pun pelik dgn manusia yg marah sgt dkt naga. Kalo betul baik sgt, maafkan jek la naga tu. abis cerita. huhu..

Naga! Aku merinduimu.. hahaha..

p.s: pembaca setia blog naga tapi tak penah tinggal komen. Ni terpaksa tumpang kat blog tok rimau plak.. hehe.. tumpang lalu ye tok! tq

kucing urban berkata...

Kembalikan Abang Naga.... kesian kat dia...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin