Ahad, April 30, 2006

KERJA YANG TIDAK SIAP-SIAP

Waktu pejabat sudah habis. Aku bawa pulang seikat kertas untuk aku toreh dengan pen merah. Sebemban beratnya.

Aku letakkan kertas itu di atas lantai apabila usai Berita larut malam di TV. Secangkir kopi di sisi sebagai teman.

Cita-cita aku tinggi untuk mnyiapkan tugas tetapi sudahnya kertas-kertas itu menjadi bantal mengalas mimpiku.

LAWATAN SAMBIL BELAJAR
Foto + Puisi

12 ulasan:

zizie ali berkata...

sukacita dimaklumkan bahawa penyanyi asal lagu 'jahane' ialah MAT YEH. seangkatan dengan seman wau bulan, daud bukit abal, dan dolah kulat malam.
sekian.terima kasih.

BooK berkata...

komputer riba aku tidak mengalami sembelit. walau sekelumit. mungkin kerna tempias negara maju. sudah berjangkit pada komputer riba aku.

Op berkata...

suruh mereka hantar tugasan dalam weblog je tok.

Pegawai Khalwat berkata...

Kenapa tugasan tak dibuat dalam borang OMR? Kan boleh periksa pakai mesin.

Tak payah pakai pen merah.

Pss... berbantalkan tugasan tu banyak ilmu boleh dapat tau tok!

gnela berkata...

aku ngantuk baring atas bantal...

Ron97 berkata...

jangan sampai kertas kertas tu jadi kertas peta dah lah
hahaha

Keluarga Zulkarnain berkata...

Hihihihi..

Sounds familiar to me..

My hubby yang lecturer juga sama Tok ! Sok kerjakan correction mahasiswa..tapi...sudahnya..zzzzzzzz....

Tok...Naga punya YM ID tak? Ada yg mau saya tanyakan.

Salam

Bunda Shafiya/ Dr.Rosalina

http://keluargazulkarnain.blogspot.com

blackpurple berkata...

Dah 2 mei ni....Dah siap ataupun masih terikat dalam gulungan?
hehehe

Tifani Teh berkata...

ooo... ini musim cikgu kena O.T. toreh kertas. saya dah khatam.

basridugongayu berkata...

makanya kertas jawapan itu hanyut bersama mimpi-mimpi lemas dalam air liur basi hahaha

-basri

ida berkata...

TOk.. kita serupaa..

Nizam Rusli berkata...

hehehehe.. (dan senyum)

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin