Dr. Diana membangkitkan isu kualiti makanan hotel yang tidak memuaskan.
Dr. Diana: Inilah pertama kali. Sebelum ini I makan tak pernah tak habis.
Tok Rimau: Doktor, kalau you boleh habiskan makanan buffet itu memang terer la.
Dr. Diana: Oitt! I cakap pasal makanan yang I ambil bawa ke meja sendiri la. Bukan makanan atas meja buffet.
Tok Rimau: Hi! Hi! Hi!
Kadang-kadang mesyuarat kami pun macam mesyuarat di kabinet.
LAWATAN SAMBIL BELAJAR
101 barangan percuma
Jumaat, April 21, 2006
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
105 BIKE CULTURE YALA
Bike Culture Yala, Thailand berlangsung pada 7 hingga 9 Ogos 2026. Aku bertolak dari Johor dengan kereta, membawa basikal menuju ke Kelantan...
-
Terbaca la dalam Metro tentang satu blogger: "Ketika itu saya menjadi peserta akhir untuk rancangan Fear Factor Malaysia pada 2005...
-
Aku mahu meracau-racau pun bukan ada yang mahu dengar. Semua sudah ke sekolah dan ke tempat kerja. Aku masih terlantar, terdampar atas sofa ...
-
Pelancaran Buku Blog. 9 pagi - 5 petang. 1 April 2006*. Sabtu. Gerai 33. Laman Seni Kuala Lumpur . KLIK SINI >> MAKLUMAT TENTATIF ...
9 ulasan:
kau dan dr,kekasih?
Ha ha ha. Kami teman tapi mesra. Ha ha ha.
Rimau,
Macam yang aku dah katakan dulu, “perempuan manalah yang tidak mahu jatuh hati kepadanya, alahai!"
Meeting-meeting kalau ada makan-makan memang best..nak-nak lagi kalau ada dr yang jelita... ahaks..
: )
Hahahhaaa..
Teman Tapi Mesra... :-)
mesra!!!
*emoticon ceria sambil tangan dilambai-lambai macam bob af2*
kau penah dengar. kepimpinan melaui teladan?
Teman tapi mesra?
Aku boleh bayangkan Dr itu berpakaian seperti duo Ratu!
Catat Ulasan