Isnin, Mac 12, 2007

KIRI MENANG

Dulu, Tuhan uji aku dengan kekalahan. Sekarang, Tuhan uji aku dengan kemenangan. Aku rasa aku gagal ujian. Hidung aku kembang terseumbat dengan keangkuhan. Bangga. Riak. Eksyen.

BMW Shorties

KIRI bawa pulang tiga bongkah plastik dari BMW Shorties 2007.
1. Finalist
2. People’s Choice Award
3. Honourable Mention

Terimakasih kepada semua yang terlibat dalam pembikinan KIRI. Terimakasih kepada semua yang menyokong dan mengundi untuk KIRI.

BMW Shorties

Pengarah KIRI dan Penulis Skrip KIRI bergambar dengan para hakim BMWShorties.


Lawatan Sambil Belajar:
Press Release
Klubbkidd News
Budiey Photos
Life Focus
Motor News
Motor News 2

31 ulasan:

blackpurple berkata...

TAHNIAH..TAHNIAH..TAHNIAH..!!!!!!!

Nak 'eksyen' juga sebab ada share undi hari tu Tok... He he he.

Teruskan ber'drama' Tok..

rasso berkata...

Tahniah Tok R...

saya hampir jatuh gugup akibat A.U.K.U

hahhaha

Saharil berkata...

tahniah tok,

aku pun rasa bangga tak pasal2. ehehe.

supersomething berkata...

TAHNIAH LATOK!!

saya juga tumpang bangga tak tentu pasal. hehehe...

abdullahjones berkata...

tahniah.

kemat berkata...

Tahniah. Tok dah naik kan nama2 bloggers. Err, maksud saya kami para blogger menumpang nama atas kejayaan Tok. Dari menulis, kita dah berdrama plak.

syed syahrul zarizi berkata...

Tahniah tokk

kingbinjai berkata...

tahniah sekali lagi

daun berkata...

yang menarik.. tokR pakai baju GJ tuuhh.. ahakss..

TAHNIAH Tok!!

razlizahazleen berkata...

tahniah tok..
saya pun bangga tak tentu pasal..bos saya dah bagitau,mak saya dah bagitau,kambing saya pun saya dah bagitau..lihatlah duniaaa..

BlueShades berkata...

Aku pon tumpang bangga. Tahniah tok.

irdhihayati berkata...

tahniah..tahniah..

Nazri berkata...

Err...kirim salam kat Syahida!

Whoa!

Aku nak ajak dia minum ribena.

Norasiah berkata...

dah undi banyak2 ni, kena belanja roti canai nih.

raden galoh berkata...

Tahniah setinggi-tinginya...teruskan usaha!

dugongsenyum berkata...

tuah ayam di kaki, tuah Tok R di kaki- kaki undi ekekeke

SAMURAI berkata...

Congrats! Tak sia-sia aku mengundi.

nUr@dDeEn berkata...

Walaupun dah ucap before, aku nak ucap TAHNIAH sekali lagi. Biarlah kembang hidung, jangan hidung tinggi! Aku plak tompang semangkuk kejayaan Tok R, Whaummmmm!!!!

Er.. latok, lu kawan baik sama itu nyasmin Amad ka, kui kui kui!! Lepas neh, muleh mikin pilem la, aiyayaya!!!!

seniman jalanan berkata...

tahniah atas kejayaan...teruskan usaha mengembangkan lagi lubang hidung tok yg sememangnya kembang itu...

tahniah sekali lagi...

cerebrator berkata...

Tahniah!

Harap Tok & crew sekalian dpat teruskan perjuangan.

Ugly_Duckling berkata...

Congrats Mr. G.
Hope to vote for more...

hajikadukmatblues berkata...

Tahniah Tok,
Kaulah 'Harimau of the Year'. Aumm...Ada nak pelem pasal Pak Kaduk tak? Wakaka...

Mr PenyuBiru berkata...

TAHNIAH TOK!! wah! tok bergambar sebelah Yasmin lagi. pahni yasmin ambik tok berlakon lak la.maybe Mukhsin part 2,tok jadik Mukhsin yg dah berkahwin.hehe

areyoung berkata...

tahniah.

~inilah saya~ berkata...

Bila nak belanja makan?

spyz berkata...

http://203.115.192.124/wednesday/wed_page24.html

cepat save sblm dia hilang...

amyz! berkata...

Tahniah TokR. Lmbt pulak ucap kat sini. Internet asik down je. :-)

Azhar Ahmad berkata...

Takziah tok, kerana tak dapat kalah...

Sama maksud tapi frasa yang berbeza. Boleh cenggini tok?

u l t r a b a e berkata...

hoiyee!! hoiyee!!

tahniah!!! sy pun undi gak aritu..

tuan tanah berkata...

Tahniah!

Hoye! Hoye!

..::sIpuT::.. berkata...

WOW! Congratz! Is that Yasmin Ahmad? It LOOKS like her!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin