Isnin, Mac 26, 2007

NAMA DI KOLAR


NAMA DI KOLAR
Originally uploaded by Jali.

Lihat nama atas kolar budak ini. Barangkali, atas seluar dalamnya juga ada nama, ditulis dengan dakwat merah.

Biasalah. Jika kalian tinggal di asrama, kalian kena pastikan harta kalian tidak jadi wakaf.

5 ulasan:

rasso berkata...

Uhuhuhu..
kain pelikat saya masa form 1 dulu masih di pakai kini.. kesan nama dengan pen marker masih tidak hilang lagi dengan nama terpampang indah... eehehe

hajikadukmatblues berkata...

Alaa apa nak dihairankan Tok. Superman pun tulis nama dia atas baju. Kat dada lagi. Tapi kat seluar dalam yang dia pakai kat luar tu tak de pulak nama dia ek? Dia tak takut ke seluar dia hilang?

BooK berkata...

kalau aku la. aku nak buat rangkaian jenama baju aku sendiri. haha.

Ron97 berkata...

dia salah tulis,
mak dia pesan tulis sebelah dalam

rudy bluehikari berkata...

dia salah tulis. masa tulis tu dia tak kelepet patut tulis di bhgn bawah. tapi di dia tulis dia atas. bila dikelepet jadilah ia terkeluar. dulu masa kat mrsm ramai kawan aku terkena mcm tuh. tgkatn 5 plak tu. nampak sgt tak pakai otak, lagi2 bila yg terkena tu budak BWP (pemimpin pelajar). muahahahaha puas kami gelakkan.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin