Ahad, Mac 21, 2010

KARIPAP-KARIPAP CINTA


Kalau aku menjadi seorang guru, serba sedikit dapatlah aku kumpulkan pahala bagi timbal balik timbangan dosa-dosa yang banyak milikku. Aku ini bukan orang suci. Aku berharap aku ini diampunkan oleh Tuhan dan manusia. 

Terlalulah jahat aku ini hingga Nazri M. Annuar menggunakan nama aku sebagai watak jahat dalam bukunya, Karipap-Karipap Cinta (boleh didapati di mana-mana toko buku).
 The mediocre teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The great teacher inspires.
-- William Arthur Ward
Aku rasa aku telah menjadi guru yang baik. Aku adalah sumber inspirasi. Orang jahat pun ada gunanya dalam dunia ini.


....
Buku yang sempurna sebagai hadiah harijadi tersayang, Siapa Kekah Bidan Sepiah boleh beli DI SINI.

6 ulasan:

Nazri berkata...

macam celake pun ada.

Orang lain pun ada aku letak sebagai karakter novel ni.

Ni la bongkak-bongkak Islami namanya.

Tok Rimau berkata...

Nama Spyz takde. Dia merajuk.

sinaganaga berkata...

Bongkak Islami? Wakakakakakaaa...

dugongsenyum berkata...

bang naga,
hahahhahahahahhaha

Ayah berkata...

tok,

boleh tambah satu lagi item dalam CV

ainyusof berkata...

bila sampai part nama Tok kat dalam buku tu,saya terpaksa buat2 batuk. nak gelak kuat2 tak boleh. segan sebab baca depan mak mertua kakak saya. hahaa...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin