Jumaat, Mac 26, 2010

THINGS TO DO

Lepas Asar ni gua gi padang. Ada netball game. Bukan gua yang main. Gua sokong je.

Lepas Isyak gi the Zone. Plague of Happiness perform malam ni kat sana. Esok kat IOI Kulai. Gua singgah sekejap nak bagi Naz P.O.H DVD yang dia order.

Sebelum tengah malam lari ke Singapore dengan Jimbo. Amik Masaki kat Changi Airport.

Esok petang, tayang filem pendek kat JOTIC.

Malam kira kerugian. Hi hi hi. Itu dah tentu. Buat kerja-kerja ngarut ni bukan ada untung. Yang penting enjoy.

...
Tayangan Filem2 pendek: Pemburu Buaya Darat arahan Tok Rimau, Hangus arahan Dean Sham dan Aturan Mondok arahan Masaki Kobayashi.
Sabtu. 2.30 p.m. 27 Mac 2010. JOTIC, Jalan Ayer Molek. Johor Bahru.

1 ulasan:

adie berkata...

tok,kepuasan itu lebih puas dari kerugian.

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...