Ahad, Mac 14, 2010

LEBIH ANGIN UNTUK KETIAK

Gua tak main badminton tapi gua layan siaran langsung All England 2010. Busana sukan yang paling musim tahun ini adalah baju lengan sebelah. Gua ingat esok gua nak kerat baju gua sebelah lengan kanan, dan jalan kat bandar. Baru ikut peredaran zaman.

Untuk advance selangkah mendahului zaman, gua akan kerat kaki seluar sebelah kiri juga. Kira gua paling moden kat bandar esok.

p.s.
Yang cat biru kat kaki Lee C.W tu apa? Ini mesti pengaruh filem Avatar.
....
Buku yang sempurna sebagai hadiah harijadi tersayang, Siapa Kekah Bidan Sepiah boleh beli DI SINI.

5 ulasan:

kemat berkata...

betullah kata Hasbullah Awang "Dalam sukan badminton, segalanya mungkin"

amANI berkata...

Itu bukan cat biru la, tapi plaster (ala-ala handyplast) saiz gergasi. untuk otot. ada macam-macam kaler dah sekarang.

MiSyA GaDiS TeRbiLanG berkata...

Nice blOg!!!

JOM join Geng blOgger. Best! And bley pOpularkan ur blOg, dpt earning byk dari nuffnang =)

Klik je http://www.gengblogger.com/?ref=gadisterbilang

patungcendana berkata...

kerat jari pun stylo gak....

sitinurulhawa berkata...

harap2 janganla aku terserempak dgn tok rimau

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin