Selasa, November 09, 2010

REDUP PEMIKIRAN

Din Root melayan Kenangan Lalu Mengusik Jiwa. Single and available.
Din update 9.00 malam tadi di FB mengatakan dia sudah ada blog, reduppemikiran.blogspot.com. Kawan-kawan berbondong-bondong pergi tengok mahu jadi orang pertama tinggalkan komen. Tak wujud pun. False alarm. Inilah konspirasi paling besar. Mak kepada bapak konspirasi.

Dalam gua tertipu itu, gua pun bikin reduppemikiran.blogspot.com. Gua tahu Redup Pemikiran itu satu jenama yang tidak boleh dipisahkan dengan Din. Sebagai manusia yang disumpah dengan kesetiaan, Din pasti mahukan Redup Pemikiran.

Bila dia mahukan Redup Pemikiran, dia kena bayar gua. Inilah mak kepada bapak peras ugut siber. ha ha ha.

Sementara itu, jam 7.33 pagi Jimbo bangkit tidur dan sarapan. Sambil dia makan nasi lemak, dia bikinkan blog untuk Din. Tajuk blog itu Redup Pemikiran tetapi urlnya http://pemikirandin.blogspot.com/ . Huh! Tak komersial langsung. Tapi tak sampai 12 jam, dah ada 5 postings. Memang prolifik. Kalau satu hari dia tak update, maksudnya dia hilang. Kita boleh buat report polis.

Kita lihat sampai mana dia bertahan.

1 ulasan:

cikgooden berkata...

ingat tok sebut nama aku tadi..hahahha

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...