Khamis, Oktober 04, 2007

SCREENING

Amir dan 3 orang botak.
Foto: Ehsan Lan Rasso

Film Screening and Dialogue Session
The Years of Living Vicariously by Amir Muhammad
2.30 pm - 5.00 pm, 3 Oct. 2007
Dewan Seminar, Level 4, D07,
UTM, Skudai.

Petikan dari filem yang samar-samar ingatan aku:
[Loghat Indon]
Yang bagus sekali, tidak pernah dilahirkan.
Yang bagus, dilahirkan dan mati semasa kecil.
Yang jelik sekali, dilahirkan dan hidup sampai ke tua.
Tidak mati-mati.
[/Loghat Indon]



LAWATAN SAMBIL BELAJAR
Mak bapak suka sangat ambil gambar anak dan upload ke Web. Terlalu banyak foto bayi hingga kita boleh mual. Tapi yang ini lain. Kau tengok foto ni, dan engkau mungkin rasa nak segera kahwin dan nak anak cepat. Comelnya.

10 ulasan:

Rosram berkata...

Tahniah ya Tok !

angah berkata...

Untuk orang yang buta fotografi macam aku ni tok, cukup la dengan amik gambar guna telefon dan upload ke web...anak aku cukup comel pada aku ehehehe

amyz! berkata...

ok. saya tak mahu tengok flickr tersebut. :-p

rasso berkata...

huhuhu....

teruja lah...
tapi bila.... dengan siapa?? alahai~

nUr@dDeEn berkata...

Anak sapaaa la tuhhhh ?? ;P

artisticklytouch berkata...

aku nak kawin...

pHu YinG berkata...

Yang bagus sekali, tidak pernah dilahirkan.
Yang bagus, dilahirkan dan mati semasa kecil.
Yang jelik sekali,dilahirkan dan
tidak mati-mati sampai ke tua.

Herm, mungkin kerana dosa berkadar langsung dengan usia.

Amir berkata...

Petikan sebenar:

"Yang paling beruntung ialah yang tak pernah dilahirkan,
Yang agak beruntung adalah yang mati muda,
Yang paling sial ialah yang tua, sakit dan tak mati-mati"

- Plato.

pHu YinG berkata...

en.amir,
Selamat hari raya.

u l t r a b a e berkata...

tengok dah..

tapi keterujaan saya lebih menjurus kepada memiliki kamera yang canggih manggih untuk mengambil gambar. bukan ada anak untuk ambil gambar dia dengan kamera yang canggih manggih itu.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin