Isnin, Julai 07, 2008

ARTIFAK DI DINDING

Aku memandang ke tembok dan aku berkata di dalam hati, "Aku ini tidak banyak berubah." Bukan. Aku bukan memandangan bayangan di cermin muka di tembok, seperti yang kalian sangka. 

Aku memandang cebisan-cebisan artifak yang aku lekatkan di tembok. Dulu (zaman dahu kala), ketika aku muda, dinding bilik hostel aku juga penuh dengan cebisan-cebisan artifak. 2008. Aku tidak banyak berubah.




Men do not quit playing because they grow old; they grow old because they quit playing. Oliver Wendell Holmes

24 ulasan:

Princess Liyana berkata...

Dalam banyak2 gambar, ada satu gambar yang menarik perhatian Kancil Clan? yg mana satu agaknya:)

azie berkata...

pergh, gila kacak,harharharharharhar..posing maut seyh!

blackpurple @ jowopinter berkata...

Ya. Tok masih sekacak dulu. Saya tak nafikan.

tasikmerah berkata...

jp, tok sebenarnya semakin kacak...

:p

fazlina berkata...

botak itu menawan! :)

Tok Rimau @ Mr.G @ Honey berkata...

fazlina,
zaman rambut gondrong dah tak musim.

tasik,
kau kena beli kaca mata baru.

black,
pandai la kau nak bodek.

azie,
jgn tengok lama-lama. nanti edan.

Princess,
Macam mencari gambar tersembunyi la ni? Tok pun tak tau jawapannya.

A t i Q a h berkata...

Zoom in sikit gambar yang kat tengah-tengah tu.

Princess Liyana berkata...

Gambar di tembok itu semua kacak2:)huhu btol,princess tak tipu.

dugongsenyum berkata...

Hensem.

BuRuuj berkata...

nie ckp pasal artifak di dinding ke ckp psl org yg tertempel di hadapan artifak? hihihi...

Danielle_Corleone berkata...

Tok memang bergaya dengan busana musim durian! :P

Mazudi berkata...

Hahah... ini pun boleh jadi pengukur jugak ya, tok,

Op berkata...

kau ni mesti banyak bergambar posing maut masa muda-muda kan tok? hehe

Al-BIMA SAKTI berkata...

kalau nak berubah
kita yg kena ubah
kalau tak juga berubah
jgn pula kau berubah-ubah...

Amy Z! berkata...

Peh.. jelingan mata menggoda tuu.. hakhak.

John Melawi. berkata...

salam singgah tok rimau.

tok, tu masa umur bape tuh??

Tok Rimau @ Mr.G @ Honey berkata...

Malawi,
muda la sangat. Hingus masih hijau.

amyz,
Dulu la. Sekarang ni dah rabun.

Sakti,
Ingat harijadi ku, jangan ingat usia ku.

Op,
Itulah kelebihan kawan dgn orang ada kamera. Dah tua pun disuruh jd model lagi.

Mazudi,
Orang ingat ini opis lecturer fine arts.

Dan,
Cemburu gua lu bawak awek ramai.

Buruj,
FYI, poster org tua hisap rokok tu mengingatkan tok pada hari tua. Sentiasa.

Dugong,
Hensem cam beruang.

Princess,
Bohong.

Atiqah,
Pakai cermin la.

semut berkata...

jambuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Abdullah berkata...

Bro:
1) U actually had hair!!! Will wonders never cease?...
2) Sugarless Daddy? What's with htat?
3) Bila mau lepak dgr muzik lg ;)

artisticklytouch berkata...

uuuuhhhh...zaman menempek aku dah berlalu

Po berkata...

hah! itu poster majalah Fantasi.Entah keluaran ke berapa. tak ingat.

Aku rindukan komik-komik Jai.

SugarLESS daddy berkata...

Po,
kau betul. Itu poster dari Fantasi. Aku dulu tak putus beli setiap bulan. Tapi sayangnya tangan aku suka menggunting. Tak mint condition.

Art,
U grow out of it.

Abdullah,
Saja tukar nama. Penat dgn nama Tok Rimau.

Semut,
alaaaa you ni.

si tikus kampung berkata...

wooo..ol skool..rockers...


*jika anda nampak ayat ini..anda tahu hari jumaat semakin dekat..ada berani?*

ayobkelubi berkata...

auwwwww, bak kata tagline blog vovin,bawa ku pelangi hadhari bebeh!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin