Isnin, Julai 21, 2008

TANDA NOMBOR LAPAN

 
Foto Hiasan. Ehsan Koolgai Model Agency.




Mak tidak langgan Motor Trader. Maka, aku belek-belek majalah wanita di rumah mak. Biasalah, majalah wanita. Pastinya penuh tips untuk wanita.



Tajuk Artikel: Tanda-tanda Suami Curang

Tanda Nombor 8: Suami anda mula menyimpan sikat di dalam saku.



Kalau beginilah, minah cun yang mengorat aku boleh rasa selamat. Ha! Ha! Ha!







LAWATAN SAMBIL BELAJAR



Youtube Ana Raffali | Blog Ana Raffali

36 ulasan:

BuRuuj berkata...

yea!!! i'm the 1st comment.

yela, tok kan tak berambut. makanya, mamamon tak perlu risau. tp yg nie lg bahaya, takde tanda yg boleh dikesan..

...????....

rasso berkata...

saya takde sikat... ehehehe.... pakai jari jemari jer...

selamat gak... tapi, tok? ha ha ha

diEla berkata...

haha...
i rasa selamat selalu~

rosevsky berkata...

hmm..tak ada rambut..boleh jimat duit!
Sebab tak perlu:-
1) sikat
2) syampu
3) pelembap
4) gel
5) minyak rambut

Untunglah minah cun yang mengorat Tok tu!

SHIMI berkata...

Lepas ni ramailah lelaki yang cadang nak tambah kuota tak bawa sikit

Nazri berkata...

Ana Rafali memang berbakat besar. Pertama kali aku dengar dia main di No Black Tie membuatkan aku dapat merasakan semangatnya dalam seni musik.

Ada rakam 3GP Ana Rafali masa dia main di Laundry. Tapi bila dengar balik sound sungguh mengecewakan.

Semoga berjaya.

Oooo...ni bukan blog Ana Rafali yek.

Apa ya? Oooo, pasal sikat.

Sikat best.

Princess Liyana berkata...

Mamamon harus berjaga2:)
Mungkin tok simpan sikat itu di tempat lain. Ha ha ha.

Takkannnla awek cun tu tak nak kat tok?:p. Tok kan glam?

Married man can do wonders:)

Si Semut Skema berkata...

makanya, aku tak komen pasal sikat.aku suka lagu tuh.

eh.menatang besar tuh orang panggil double base kan?kan?kan?

bukan biola kan?kan?kan?

Tok Rimau berkata...

Semut,
Yang pastinya bukan bongo.

Liyana,
Dah lama sangat Tok tak pakai sikat.

Nazri,
Aku cemburukan rambut tarzan kau.

Shimi,
Begitulah gamaknya.

Rose,
Tapi minah cun selalu tolong sodokkan rambut tok agar pendek sokmo. Quality time.

Diela,
Alah, u kan comel. Hilang satu datang seribu.

rasso,
Rambut ko fesyen penyek mampatan helmet.

buruj,
sepandai2 tupai melompat. jatuh gak ke tanah.

husni berkata...

sikat dalam saku...si suami sah ada hubungan sulit dengan rambut.

no. 9 ape pulak? suami menyimpan pengorek gigi? putik kapas?

rosevsky berkata...

Tok,

bolehlah saya belajar dengan minah cun yang mengorat tu macam mana nak tolong sodokkan rambut agar pendek sokmo.
Sy selalu nasihatkan dia(lwn Tok masa volleyball di pangkor dulu) agar rambut dia sentiasa hitam...
Nak minta tolong tanyakan dengan minah cun tu..apa ubat patut sy bagi rambut dia tu supaya hitam dan tak putih!
*Sebenarnya dia tu penggemar cerita Ayah Ku Bos!

Danielle_Corleone berkata...

hahaha! kawan gua kerja cropper majalah motor trader. :p

rasso berkata...

ceh.... !

letto oke!

Mr PenyuBiru berkata...

maknanya lelaki/suami botak tidak akan berlaku curang lah? hehe.. ingat nie zaman 80'an ke,simpan sikat dalam poket seluar.zaman skrang pakai gel.tahan sepanjang hari.hehe..

Azzam Supardi berkata...

Ha ha!

KAKTINY berkata...

untung sapa yang tak yah pakai sikat.. (kena buat tips baru khas utk 'si suami yang tak perlukan sikat'..) hahaha

azie berkata...

ai suka gambar tu. tu haris kan? kembar u?ehehe

kirim salam kat dia oke. pasal sikat tu, since u tak de rambut, takkan kantoi lah kan?ahaha

leez berkata...

siapalah yg tulis artikel ni? kurang buat homework...

vid. lagu boleh tahan, suara boleh diperbaiki..sebutan jgn slang sgt nanti jadi menyampah orang yg mendengar..apa pun moga berjaya.

Ryehanna berkata...

Hahahaha...pasal sikat pon leh tafsir macam tu ek??

selamat la org botak... huhu...

Princess Liyana berkata...

Jimat cost las gitu. Mamamon leh g SPA hari2:)uhuhu. Budget kecantikan diri semua kat dia. Ahaks!

budakmiki berkata...

rasanya sikat tu bukan untuk kegunaan rambut sahaja...mungkin juga berguna untuk menggaru...uhuk..uhuk...gatal...

A t i Q a h berkata...

Baru je sikat nak merasa rambut tok, dah tok cantas balik target dia. Kesian sikat.

Amiene Rev berkata...

I think I saw you once in Skudai?

LaPan berkata...

Tok.

sila bayar royalti kat aku.

tok menggunakan tanda dagang aku.

haha.. tp ok gak. tok mempromosikan aku secara tak langsung.

haha~!

tasikmerah berkata...

macam tak sesuai je tanda no. 8 tu... sape punya kajian tu tok?

botak2 tok.. simpan sikat gak kan?

:)

Amy Z! berkata...

Tak payah sikat pun tak pe.

Messy is a style.. ;-)

Tok Rimau berkata...

Amyz,
Kalau semua minah pegang polisi Amyz, senang la jadi jejaka.

Tasik,
Tok tak ada sikat. Syampu ada. Mesti jaga kulit kepala.

Lapan,
kau minta royalti dgn JPJ. Semua motor kena buat nombor lapan masa test lesen.

Amiene,
Kat Skudai tu adik kembar saya. Harris Maulana nama dia. Kadang-kadang dia mengaku jadi saya especially jika peminat wanita yg tegur, "abang ni Tok Rimau kan?"

Tiqah,
Sikat x ada perasaan.

Budak Miki,
Jangan kongsi sikat kau dengan aku. Berkurap.

Liyana,
Kecantikan itu hak semua insan.

Ryehanna,
oleh itu, pilihlah lelaki yang botak sebagai pasangan.

Leez,
Reporter tu tanya orang curang berambut je.

Azie,
Harris Maulana kata waalikumsalam.

Kaktiny,
Pendek kata, apa pun saiz dan bentuk suami anda, sentiasalah waspada.

Azzam,
Hi Hi Hi.

Penyu,
Zaman dah berubah kata iklan mini berita harian.

Rasso,
Wa cayalah lu.

Dan,
Cropper tu apa?

Rose,
Rambut putih la selamat. Tak ada orang kacau.

Husni,
#9. Suami memakai minyak wangi. (Minyak attar tak pe. Itu tanda nak gi surau.

dugongsenyum berkata...

#9a Suami bawa kamera digital, macam Spyz misalnya. HAHAHAHAHA

madulebah berkata...

Tapi saya rasa sekarang ni yang botak tu lebih menarik

contohnya Farihin Abdul Fatah.

blackpurple @ jowopinter berkata...

2-3 orang kawan sekontraktoran saya yang dah berjaya, kebanyakannya berkepala botak, dan beristeri dua! Apalah ada pada sikat......

cik puan daun berkata...

ops.. suamiku sentiasa ada sikat didalam poket..

sinaganaga berkata...

Tapi, tanda nombor 1 sehingga tanda nombor 7 tu kau tak cerita! Jeng jeng jeng.

Danielle_Corleone berkata...

cropper tu keje dier potong gambar kereta utk iklan dalam motor trader tok. haha.

waterlily berkata...

Tok,
Laki saya siap bawa gel rambut lagi. Kira lagi parah...


ps: Dah lama tok tak cerita pasal Monmon.

Tok Rimau berkata...

Lily,
Parah tu kalau bawa gel rambut. Kena cek inbox sms dia selalu. Ha h aha.

Dan,
Kerja potong gambar kereta pun ada. Tok ingat kerja potong kereta je ada.

Naga,
De deng De deng de deng (Tema muzik Jaws)

Daun,
Sila cek inbox sms dia. Inbox emel dia juga untuk tanda nombor 3 dan empat.

Black,
Apalah ada pada sikat. yang lebih penting adalah kertas-kertas dalam dompet dengan muka agung. Kan?

Madu,
Kau suka lelaki botak? Itu pasalkah kau sms dan mms aku malam tadi. Rindu la tu.

Dugong & Spyz,
Kamera digital tiada dalam senarai. Tapi tanda no #21: Ada gambar awek lain sebesar sejadah lekat kat ruang tamu. Itu mmg masalah.

madulebah berkata...

Tok yang telefon saya kemudian.

Nak dengar suara la tu.

* Afimon tu sibuk la.. ha ha ha

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin