Rabu, Julai 02, 2008

POLITIK


Aku membaca segmen Politik dalam Utusan Malaysia satu berita yang bertajuk Jangan Politikkan Isu Anwar-Muhyidin.





KUANTAN 1 Julai - Naib Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya tidak mempolitikkan isu tuduhan meliwat terhadap dirinya.


Hati aku berkata, kalau dalam segmen politik sudah tentunya berita politik. Kan?

............................................................................


 

Klik untuk saiz yang sesuai untuk mata anda. 


..........

LAWATAN SAMBIL BELAJAR

Masalah kemaluan? Klik SINI untuk penyelesaian.

30 ulasan:

ah tok berkata...

Di Tanah Api kita. Berita Hairan tiada ruangan politik. Telah digantikan ruang hiburan.

Apa dalam politik takde hiburan erk?

vitamin berkata...

setuju-setuju..

gunx berkata...

rss-kan dari URTV, mangga , etc.

Danielle_Corleone berkata...

haha! maskara! mesti pegi!

Amy Z! berkata...

semoga program maskara berjalan lancar. :-)

::.. a t i q a h ..:: berkata...

Cuba fitnah (if its true lah) cerita lain. Boringlah.


Tok, ada cadangan. Jadikan Innova tu jadi MPV sapu bolehkah? Kami mau ke Maskara juga. Isk isk.

Princess Liyana berkata...

Boringla cerita ini. Bagi cite yg lain.

Nak pergi, tak nak pergi, nak pergi, tak nak pergi (sambil kira kuntum bunga rose)..hehe
Setuju dengan Tqah. Apa kata Innova itu dijadikan MPV sapu? leh kan? :p
Nak ke Maskara juga.

Tok Rimau @ Mr.G @ Sugar berkata...

Ah Tok,
Nanti depa kata jgn politikkan hiburan. ha ha ha.

Vitamin,
Patutya berita tu letak kat muka belakang sebelah keputusan magnum.

Gunx,
Macam wayang Sequel je.

Dan,
Bawak kawan-kawan dari ITM.

Amyz,
Takkan kau datang? Tak ada seri la.

Atiqah,
Duit yg tinggal RM90 tu gunalah. Beli tiket.

Liyana,
Tunggu je la nanti kita buat laporan bergambar.

tasikmerah berkata...

tok pergi ke maskara?

rasso berkata...

jumpa di sana tok... ha ha ha...
:p

blackpurple @ jowopinter berkata...

Maskara. Saya macam biasalah. Tengok dari luar tingkap belakang.

semut berkata...

patutnya ruang itu tajuknya...Ruang untuk politik Dacing shj.

haha

xrajunax berkata...

oi tok
jangan celupar sangat
nak makan mee sodo ke?
ngahahahaha..

KAKTINY berkata...

politik politik.. tak habis habis..

alah.. teringin nak pegi.. tapi balik kampung ler plak.. tunggu yang next lah.. leh kan..

Danielle_Corleone berkata...

ITM? bila plak saya ada kawan2 dari ITM ni tok?

dugongsenyum berkata...

cakap macam baik tak payah cakap. haha

dugongsenyum berkata...

Kalau ada ahli politik lompat parti nanti, berita tu taruk kat ruangan sukan. Lompat tu kan berkaitan sukan?

haha

Amiene Rev berkata...

Dunia politik ni macam sial (toot toot bahasa kesat... amaran bahasa kesat... paras bahasa kesat di tahap berbahaya... toot... toot).

Alangkah bagusnya sekiranya manusia di dunia ini tidak pernah mengenal politik dan bagaimana hendak berpolitik.

si tikus kampung berkata...

mereka adalah pelakon-pelakon yang sgt mantap..

headlightsandpavement berkata...

argh...tension bace media yg di politically abused!!

headlightsandpavement berkata...

bc blog mr.g tak pe...free from any kind of abusing...

haha...bodek!!

Tok Rimau @ Mr.G @ Honey berkata...

Headlight,
Baca untuk tengok waktu tayangan wayang je.

Tikus,
Dunia ini hanya pentas sandiwara.

Amiene,
manusia itu haiwan politik. Tidak boleh lari.

Dugong,
Kelakar. Telatah politik pun kadang2 cam jenaka menghiburkan.

Dan,
kau tiada kawan di ITM. Makanya, masa untuk cari.

Kaktiny,
Kim slm org kg.

Juna,
Sedap ke mee sodo?

Semut,
Dah suratkhabar dia. Sukahati dia la. Dah blog kita, sukati kita la.

Black,
Ada ruang lagi kat depan tu. rapat la.

Rasso,
Kalau nampak Tok, sila tegur.

Tasik,
Kalau sempat, tok pergi. Tok mencari kesempatan ni.

nUr@dDeEn berkata...

Politikus!
Politikar!
Politikam!
Politiket!
Politeknik??

Princess Liyana berkata...

Kancil Clan tidak dapat pergi kali ini. Mungkin next Maskara. InsyaAllah:) Jangan lupa laporan bergambar!:p

TopanB berkata...

salam.. uncle ghazali, syahir ni, anak puan marzilah.. wah.. hangat sungguh blog kamu. alhamdulillah.. btw, kalau free, tgk2 la mine.. still amateur lagi. http://topanb.blogspot.com/

Tok Rimau @ Mr.G @ Honey berkata...

Topan,
Ish, apa la panggil uncle. Panggil bro. ha ha ha. apa pun belajar rajin2. Dah besar boleh jadi cam uncle.

Princess,
Rugi la you.

Deen,
Polimer.

artisticklytouch berkata...

DSAI sepatutnya mengHIBURANkan atau menSUKANkan isu liwat ini...

why was it an issue in the 1st place?

husni berkata...

politik itu cantik,
macam ekor itik,
kena jentik.

tapi busuk
macam tahi beruk,
kena ketuk.

slamat!!!

pengkau berkata...

jangan politikkan isu liwat?
...
..
.

mari meliwat politik!

saudagar gaRAM.. berkata...

Maskara..


gua hampir sesat sampai ke ARENA OF STARS..

di GENTING sana..



bila MASKARA nak buat kat sana?

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin