Isnin, November 16, 2009

TUGASAN UNTUK HARI INI


dirty little MINI
Originally uploaded by sevenworlds16.

Panas sekejap-sekejap sahaja. Habuk lebih senang lekat atas kereta. Orang nak basuh pun tak berbaloi kerana musim hujan makin menjadi-jadi. Panas sekejap-sekejap sahaja. Habuk lebih senang lekat atas kereta.

Apa ni? Menulis dalam gaya loop.

Tugas anda hari ini adalah:
Gunakan jari dan tulis perkataan comel atas kereta kawan anda, Pilih satu:-
a) "Basuh saya doh."
b) "Biar kereta kotor, Hati jangan."
c) "Tuan kereta jimat air."
d) "Baru pulang dari perang"
e) "tokrimau.blogspot.com"
f) "4 Good Time, call 1-600-2349876"
g) "tak bayar installment 3 bulan"

Jangan tulis: "Sarkas sudah jinak." Itu dah ada "kawan baik" tulis atas kereta aku. Masa untuk dendam.

5 ulasan:

NORDIN ABD RASID berkata...

I wish my wife was this dirty..aumm..

Dilala berkata...

aku pilih dan tulis atas kereta sendiri nmpaknya..

BuRuuj berkata...

tlg mandikan saya!


hahahha....

amnsnasir berkata...

Emy pun dulu kalau kereta mak kotor suka lukis katon.Kadang2 tulis2 ape apelah.pastu mak marah,malu.Emy dah tak buat lagi dah.

bukan orang pinkish berkata...

same la tok..mls nk cuci kereta sbb musim hujan..nnt kereta kotor blk..

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...